کتاب اگر موفقیت یک بازی است قانون های آن، چنین است

If Success Is a Game, These Are the Rules
کد کتاب : 57050
مترجم : شیوا سادات
شابک : 978-9649944807
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

ده قانون طلایی
If Success Is a Game, These Are the Rules
(قانون های ده گانه ی موفقیت)
کد کتاب : 21522
مترجم : سپیده محمدحسین پور
شابک : 978-9643516741
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ده قانون طلایی اثر شری کارتر اسکات

تعالی حسّی است که از روح سرچشمه گرفته و در وجود شما باز تاب پیدا می کند. در واقع به نوعی احساس رضایتی برمی گردد که در پایان روز تجربه می کنید. یعنی شب که به رختخواب می روید و چشم هایتان را می بندید تا بخوابید از صمیم قلب از خود رضایت دارید زیرا می دانید همه ی انتظارات را برآورده کرده اید. به عبارت ساده تر می توان گفت از درون اشباع شده اید و تصور می کنید هیچ روزنه ای باقی نمانده است که در آن نفوذ نکرده باشید.
زمانی که حس رضایت مندی و نشانه های خارجی فضیلت با هم منطبق شده و مسیر مشترکی را هدف می گیرند به راحتی می توانید به موفّقیّت برسید.
برخلاف اعتقاد عمومی کسب موفقیت تنها در ثروت اندوزی و شهرت طلبی خلاصه نمی شود. به نظر دکتر شری کارتر اسکات، هر کس تعریف خود را از مقوله موفقیت ارائه می کند به طوری که از بین آنها می توان به موفقیت در امور اجتماعی، اداری و حرفه ای، تربیت فرزندان سالم و سعادتمند، تحصیلات عالیه و یا دستیابی به بالاترین مقام کشوری اشاره کرد. دکتر کارتر اسکات در کتاب ده قانون طلایی موفق شده است به مقوله زندگی پرمعنی به خوبی اشاره کند. خواندن این کتاب و عمل به آموزه های آن زندگی شما را متحول خواهد کرد.

کتاب ده قانون طلایی

شری کارتر اسکات
دکترشری کارتر اسکات (متولد 30 مه 1949) نویسنده شماره 1 نیویورک تایمز پرفروش ترین نویسنده است. و استاد مجرب و مربی زندگی، که به دلیل پیشگام بودن در صنعت مربیگری، اغلب به عنوان "مادر مربیگری" خوانده می شوند.کارتر اسکات در Convent of the Sacred Heart در شهر نیویورک حضور یافت و مدت کوتاهی در Sacred Heart در گرینویچ، کانکتیکات سوار شد. او در کالج بردفورد در ماساچوست شرکت کرد و پس از آن دانشگاه دیژون در فرانسه و سپس دانشگاه دنور که لیسانس خود را در تئاتر و آموزش دریافت کرد. سپس او در مدرسه فارغ الت...