کتاب آچار سیاست

Politics Hacks
صد راه هوشمندانه برای کمک به فهم و به یاد سپردن مهم ترین نظریه ها
کد کتاب : 22032
مترجم :
شابک : 978-6229600443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آچار سیاست اثر جولیان فلاندرز

"آچار سیاست" کتابی است نوشته ی "جولیان فلاندرز" که در آن "صد راه هوشمندانه برای کمک به فهم و به یاد سپردن مهم ترین نظریه ها" در تاریخ اندیشه های سیاسی ارائه شده است. درک تاریخچه و همچنین اهمیت جو سیاسی کنونی می تواند گیج کننده و دلهره آور باشد اما "جولیان فلاندرز" با "آچار سیاست"، در کوتاه ترین زمان ممکن، تعریف های مهم و پیشینه ای از صد نظریه ی کلیدی سیاسی را در هزار سال گذشته ارائه می دهد.
هر ایده به سه بخش تجزیه شده که این بخش ها عبارت اند از:
دیدگاه هلیکوپتری، شامل مقدمه ای درباره ی ایده ی مورد نظر و زمینه های دربرگیرنده ی آن.
بخش میان بر، شامل عناصر اصلی و هسته ای نظریه به همراه بازه ای وسیع از مثال ها و نمونه ها که برای همه ی افراد قابل درک است.
و در نهایت بخش اشاره، که عمدتا به صورت تک خطی و مختصر طراحی شده تا ملکه ی ذهن خواننده شود و دسترسی سریع به مفهوم مد نظر را امکان پذیر کند.
"آچار سیاست" به قلم "جولیان فلاندرز" برای تمام کسانی که می خواهند نئومارکسیسم را بشناسند، اصول ناسیونالیسم توسعه طلبانه را درک کنند، با تاریخچه ی جنبش وهابی آشنا شوند، از مسائلی همچون جهانی شدن و کالج الکتورال در انتخابات سر بیاورند و به طور کلی با سیاست ماورای حقیقت رو به رو شوند، بهترین، سریع ترین و عالی ترین راه یادگیری و آگاه سازی است که با "صد راه هوشمندانه برای کمک به فهم و به یاد سپردن مهم ترین نظریه ها"، موارد نامبرده شده را برای خوانندگان میسر می کند.

کتاب آچار سیاست

جولیان فلاندرز
جولیان فلاندرز، متولد لندن ، نویسنده و ویراستار انگلیسی است. حوزه های تخصصی وی شامل تاریخ ، فلسفه ، سیاست ، موسیقی و ورزش می شود.
قسمت هایی از کتاب آچار سیاست (لذت متن)
ما همه می دانیم سیاست به چه معناست. نمی دانیم؟ یا می دانیم؟ سیاست طرز حکومت است و روش زندگی است و اینکه چه کسی شایسته چه چیزی است و ما باید چقدر مالیات بپردازیم. واقعیت این است که سیاست تقریبا برای تمام جنبه های زندگی ما ضرورت دارد. در ۱۹۴۶ جورج اورول ادعا کرد که:《 در دوره ما چیزی به نام پرهیز از سیاست وجود ندارد، همه موضوعات به نوعی سیاسی اند...》 حق با او بود و امروز هم حق با اوست. شرم آور به نظر می رسد و در واقع افتضاح است که به دفعات از مردم می شنوید که 《از سیاست خوشم نمی آید》 و حتی بدتر از آن 《سیاست را نمی فهمم》 هر دو بیان غیر قابل قبول هستند. به هر حال سیاست از نوع پیچیده ی آن، با این ذهنیت که مسئولیتی است که همه ما باید در آن سهیم شویم ممکن است چنین باشد. البته سیاست از مدت ها قبل وجود داشته است- از زمانی که انسان ها نخستین بار حدود ۹۰۰۰ سال قبل از میلاد، خود را در جوامعی در آسیا سازماندهی کردند- بنابراین می تواند موضوعی وسیع تر و پیچیده تر از آن باشد که به راحتی درک شود.