کتاب آینده بشر

The Future of Humanity
کد کتاب : 16164
مترجم :
شابک : 978-6001173882
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آینده انسان
The Future of Humanity
زمینی کردن مریخ، سفر میان ستاره ای، جاودانگی، سرنوشت ما در فراسوی زمین
کد کتاب : 22083
مترجم :
شابک : 978-6006043890
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آینده بشر اثر میچیو کاکو

کتاب «آینده انسان» اثری نوشته ی «میچیو کاکو» است که نخستین بار در سال 2018 به انتشار رسید. تمدن انسانی در آستانه ی گسترش خود در ورای محدوه های زمین است. اما این موضوع بیش از آن که یک احتمال باشد، یک ضرورت به نظر می رسد. فیزیکدان برجسته «میچیو کاکو» در این اثر به شکلی جذاب و همه فهم به کاوش در این موضوع می پردازد که انسان ها چگونه ممکن است به صورت تدریجی تمدنی پایدار را در فضا به وجود آورند. «کاکو» به مخاطبین خود نشان می دهد چگونه داستان های علمی تخیلی در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند: پیشرفت های حیرت انگیز در علم رباتیک، نانوتکنولوژی، و بیوتکنولوژی ما را قادر خواهد ساخت که شهرهایی قابل سکونت را در مریخ پدید آوریم، و تکنولوژی احتمالا روزی این قدرت را به ما خواهد داد که از محدودیت های بدن های فیزیکی خود عبور کنیم.

کتاب آینده بشر


ویژگی های کتاب آینده بشر

نامزد جایزه بهترین کتاب علمی گودریدز سال 2018

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

میچیو کاکو
میچیو کاکو، زاده ی 24 ژانویه ی 1947، آینده گرا، ترویج دهنده ی علم و فیزیکدان ژاپنی/آمریکایی است.کاکو در کالیفرنیا و در خانواده ای ژاپنی/آمریکایی چشم به جهان گشود. او از همان دوران مدرسه، عاشق و شیفته ی علم بود و در گاراژ خانه، آزمایش های عجیبی انجام می داد.در سال 1968، کاکو با بهترین عملکرد ممکن از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و به آزمایشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا پیوست و دکترایش را دریافت کرد. او کتاب های زیادی در مورد نظریه ی رشته ها و نظریه ی میدان کوانتومی نوشته است و یکی از محبوب ...
نکوداشت های کتاب آینده بشر
A stunning vision of man's future in space.
تصویری خیره کننده از آینده ی انسان در فضا.
Barnes & Noble

Kaku wonderfully illuminates possible ways the human race could survive on other planets.
«کاکو» به شکلی شگفت انگیز، راه های امکان پذیری را نشان می دهد که نژاد انسان می تواند از طریق آن ها در سایر سیاره ها به زندگی ادامه دهد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Striking and captivating.
جالب توجه و مسحورکننده.
National Space Society

قسمت هایی از کتاب آینده بشر (لذت متن)
«کلود شانون»، پدر «نظریه اطلاعات»، روزی بیان کرد: «زمانی را متصور می شوم که در آن، ما برای ربات ها همان چیزی خواهیم بود که اکنون سگ ها برای انسان ها هستند، و من از ماشین ها طرفداری می کنم.»

یکی از دلایل این که دوران کودکی تا این اندازه طولانی به نظر می رسد این است که در آن دوره، اطلاعات پرظرافت و جزئی زیادی درباره ی جامعه ی انسان و دنیای طبیعی برای فهمیدن وجود دارد.

از آنجا که علم، نیروی محرکه ی رفاه و پیشرفت است، ملت هایی که از علم و تکنولوژی روی برمی گردانند، در نهایت وارد مارپیچ سقوط خواهند شد.