کتاب راز آفرینش جهان هستی

Origins: Fourteen Billion Years of Cosmic Evolution
چهارده میلیارد سال تکامل کیهانی
کد کتاب : 22155
مترجم :
شابک : 978-6006043647
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راز آفرینش جهان هستی اثر نیل دگراس تایسن

چه کسی می تواند راهنمای تور کیهانی بهتری از دکتر تایسون و گلداسمیت بخواهد؟
خاستگاه واقعی ما فقط انسانی یا حتی زمینی نیست بلکه در واقع کیهانی است. کتاب راز آفرینش جهان با استفاده از پیشرفت های علمی اخیر و گسترش فعلی رشته های زمین شناسی ، زیست شناسی ، اخترفیزیک و کیهان شناسی ، جهش های روح انگیز ما را در درکمان از کیهان توضیح می دهد. از اولین تصویر تولد کهکشان گرفته تا اکتشافات Spirit Rover در مریخ ، تا کشف آب در یکی از قمرهای مشتری ، نویسندگان نیل تایسون و دونالد گلداسمیت سیری جذاب در کیهان را با وضوح و شادابی تمام انجام می دهند و ما را با خود در این سفر همراه می کنند.
کتاب راز آفرینش جهان بینش های جدید و خیره کننده علوم کیهانی را در مورد شکل گیری و تکامل جهان ما - از کیهان ، از کهکشان ها و خوشه های کهکشانی ، از ستاره های درون کهکشان ها ، از سیارات در حال چرخش و از اشکال مختلف زندگی کشف می کند Publishers Weekly درباره ی این کتاب می گوید: "آموزنده ترین ، همسو ترین و در دسترس ترین نگاه کیهان شناسی است که از زمان کیهان کارل ساگان به وجود آمده است"
همچنین Booklist نیز درباره ی این کتاب نوشته است:
"خوانندگان عمومی نیز از ارائه پیچیده و عمیق دانش این نویسندگان بهره مند می شوند. اگر گاه به گاه یک کتاب علمب خریداری می کنید، آن کتاب باید همین کتاب باشد."

کتاب راز آفرینش جهان هستی

نیل دگراس تایسن
نیل دگراس تایسن، زاده ی 5 اکتبر 1958، اخترشناس، نویسنده و مفسر علمی آمریکایی است. او از سال 1996، مسئول مطالعات فضایی مرکز رز در نیویورک بوده است. این مرکز، بخشی از موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا است و تایسن در همین موزه، دپارتمان اخترفیزیک را در سال 1997 پایه گذاری کرد.او که در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، در سن نه سالگی به اخترشناسی علاقه مند شد. تایسن پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ی علمی برانکس، مشغول خواندن فیزیک در دانشگاه هاروارد شد. او سپس وارد دانشگاه کلمبیا شد و مدرک دکترای خود را در...
دسته بندی های کتاب راز آفرینش جهان هستی
نکوداشت های کتاب راز آفرینش جهان هستی
They energetically cover the breadth of modern cosmology.
تایسن و گلداسمیت با انرژی تمام وسعت کیهان شناسی مدرن را پوشش می دهند.
Science News

Distilling complex science in clear and lively prose.
تقطیر علوم پیچیده در نثری روشن و زنده.
Scientific American Book Club

Animated, good-natured and widely appealing.
پرتحرک، خوش ساخت و جذاب.
Richard Tihany, Eyepiece

قسمت هایی از کتاب راز آفرینش جهان هستی (لذت متن)