کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر

More Sales, Less Time
کد کتاب : 22543
مترجم :
شابک : 978-9642369188
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر اثر جیل کنرات

راهبردهای مورد مطالعه و آزمایش کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر (More sales less time)، برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده اند. راهکار های قدیمی مدیریت زمان در دنیای دیجیتالی امروز که برای پرت کردن حواس ساخته شده، دیگر راهگشا نیستند.

امروزه پرمشغلگی دیوانه وار برای بسیاری از فروشندگان تبدیل به شیوۀ زندگی گردیده است. باید افرادی را ملاقات کنیم، ایمیل هایی را بفرستیم، به کسانی تلفن کنیم، دربارۀ موضوعاتی تحقیق کنیم یا پیشنهاد هایی ارائه دهیم. با وجود تمام این کارها احساس مهم بودن، مورد نیاز بودن و با ارزش بودن می کنیم، اما احساس خستگی و تحت فشار بودن هم می کنیم. بسیاری از ما به این موضوع فکر می کنیم که آیا انجام تمام کارها امکان دارد؟ در واقع، این امر به احتمال زیاد ممکن نیست. ما از وقتی بیدار می شویم تا عصر که انرژی مان تحلیل می رود به دستگاه های هوشمندمان وابسته هستیم و نمی توانیم از این موضوع بگریزیم. اگر بخواهیم در دنیای پر تکاپویمان فقط زنده نباشیم، بلکه رشد کنیم، باید به طور جدی به نحوۀ کار امروز خود نگاه کنیم. هرچند این کار ممکن است اغلب جالب نباشد، اما همیشه راهگشاست.

جیل کنرات (Jill Konrath)، نویسنده ی کتاب، درک کرده که فروش بیشتر لزوما نتیجۀ کار بیشتر نیست، بلکه نتیجۀ کار کمتر است! در این کتاب او راهنمایی هایی کاربردی برای فروشندگان ارائه کرده است تا بتوانند داد و ستدها را بهتر ارزیابی نموده و انتخاب های لازم برای تمرکز بر مهم ترین مسائل را بیابند. فروشندگان با به کارگیری روزانه ی ابزارها و تاکتیک های طراحی شده ی کتاب می توانند هر چه سریع تر به اهدافشان برسند.

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر

جیل کنرات
جیل کنرات استراتژیست فروش، سخنران و نویسنده کتاب های فروش فروش به شرکت های بزرگ و فروش SNAPاست.جیل کنرات از دانشگاه مینه سوتا - شهرهای دوقلو فارغ التحصیل شد. او با مدرک تحصیلی، کار خود را به عنوان معلم دبیرستان آغاز کرد. او که می خواست تدریس را ترک کند، در زیراکس در بخش فروش مشغول به کار شد. او سپس پیش از راه‌اندازی شرکت مشاوره فروش Leapfrog Strategies, Inc. در سال 1987، وارد بخش فروش کامپیوتر شد.کنرات در هیئت مشاوران SaleGene، یک استارتاپ فناوری بازاریابی، خدمت کرده است. در سال 2006، Sa...
دسته بندی های کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر
قسمت هایی از کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر (لذت متن)
بسیاری از ما به این موضوع فکر می کنیم که آیا انجام تمام کارها امکان دارد؟ درواقع، این امر به احتمال زیاد ممکن نیست. ما از وقتی بیدار می شویم تا عصر که انرژی مان تحلیل می رود به دستگاه های هوشمندمان وابسته هستیم و نمی توانیم از این موضوع بگریزیم. اگر بخواهیم در دنیای پرتکاپویمان فقط زنده نباشیم، بلکه رشد کنیم، باید به طور جدی به نحوۀ کار امروز خود نگاه کنیم. هرچند این کار ممکن است اغلب جالب نباشد، اما همیشه راهگشاست.