کتاب یاغی شن ها

Rebel of the Sands
کد کتاب : 22565
مترجم :
شابک : 978-6008869443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

یاغی شن ها
Rebel of the Sands
کد کتاب : 127098
مترجم :
شابک : 978-6225260849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یاغی شن ها اثر آلوین همیلتون

کتاب «یاغی شن ها»، رمانی نوشته ی «آلوین همیلتون» است که اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. «آمانی» 16 ساله به دنبال فرار از شهری خفقان آور به نام «داست واک» است، آن هم قبل از این که عمویش او را به عنوان یکی از عروس های خود برگزیند. «آمانی» که دختری با چشمان آبی غیرمعمول، مهارتی خارق العاده در تیراندازی و شجاعتی مثال زدنی است، به پسری ماجراجو و عصیانگر به نام «جین» می پیوندد. «آمانی» که خود را به شکل پسرها درآورده، به همراه «جین» در سراسر بیابان و «دریاهای شن» سفر می کند و تمام توان خود را به کار می بنند تا در مقابل دشمنان مختلف و البته نیروهای ارتش سلطان «میراجی» و متحدینش از خود محافظت کند.

کتاب یاغی شن ها


ویژگی های کتاب یاغی شن ها

نامزد جایزه کتاب نوجوانان شمال شرقی سال 2016

نامزد جایزه بهترین کتاب فانتزی گودریدز سال 2016

برنده جایزه بهترین کتاب اول گودریدز

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

آلوین همیلتون
الوین همیلتون نویسنده کانادایی است. او به خاطر پرفروش ترین کتاب بزرگسالان جوان Rebel of the Sands شناخته شده است.همیلتون در تورنتو به دنیا آمد و قبل از اینکه والدینش تصمیم بگیرند در فرانسه ساکن شوند در اروپا و کانادا زندگی کرده بودند. وی قبل از عزیمت به انگلستان برای تحصیل در تاریخ هنر در کالج کینگ در دانشگاه کمبریج، در بیون در یک شهر کوچک فرانسه بزرگ شد. وی بعداً پس از فارغ التحصیلی، برای کار به فرانسه بازگشت. وی در حال حاضر در لندن زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب یاغی شن ها
Romantic, thrilling, hilarious, and just plain great fun.
رمانتیک، هیجان انگیز، خنده دار، و در مجموع بسیار سرگرم کننده.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An exciting, romantic adventure that is unique.
یک ماجراجویی هیجان انگیز و رمانتیک که منحصر به فرد است.
Booklist Booklist

A perfect combination of American Westerns and Arabian myths.
ترکیبی بی نقص از وسترن های آمریکایی و اسطوره های عربی.
VOYA

قسمت هایی از کتاب یاغی شن ها (لذت متن)
هر چه نزدیکتر می شدم، جمعیت بیشتر می شد، مانند لاشخورهایی که دور لاشه ای تازه جمع می شوند. دو مرد، مردی دیگر را که از بینی اش خون می آمد، به دیوار چسبانده بودند و مرد دیگری پشت سر هم مشت هایش را حواله ی صورت او می کرد.

دختری از پشت پنجره حرف هایی می زد که حتی فروشنده های دوره گرد هم از شنیدنش خجالت می کشیدند. عده ای کارگر ساختمان، که هنوز لباس های کارشان را به تن داشتند، دور گاری درب و داغان فروشنده ای دوره گرد جمع شده بودند. فروشنده داد می زد خون جن می فروشد که آرزوهای هر انسان نیکی را برآورده می کند.

فناناپذیرها را می شد با آهن کشت، مثل هیولاها، ولی فکر کشتن جن ها باعث می شد همه چیز در درونم طغیان کند. رابطه ی بین انسان ها و فناناپذیرها پیچیده بود. هزاران داستان وجود داشت درباره ی انسان هایی فانی که جن ها را فریب داده بودند، نام حقیقی آن ها را پیدا کرده بودند و از آن نام ها استفاده کرده بودند تا جن ها را به دام بیندازند. اما فناناپذیرها نیروهای طبیعت بودند؛ آفریدگان خدا، به قدمت خود جهان. عمر کوتاه ما در مقابل عمر نامحدود آن ها هیچ بود. کشتن فناناپذیرها کاری بود که نابودکننده ی دنیاها می کرد. بشر به وجود آمده بود تا آن ها را نجات دهد.