کتاب خواهر کوچک من

Un amour de petite soeur
(دنیای ما)
کد کتاب : 22638
مترجم :
شابک : 978-6004628440
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب خواهر کوچک من اثر آسترید دبورد

یک روز پدر و مادرم به من گفتند که به زودی یک خواهر کوچک خواهم داشت... یادم نمی آید که آیا برای داشتنش از من سوالی کرده بودند یا نه. این آرشیبالد است که در این کتاب جدید درگیر ماجرایی تازه می شود. در کتاب خواهر کوچک من آرشیبالد شخصیتش که در کتاب عشق من نیز بود را نمایان می کند تا در نقش یک برادر بزرگ کنجکاو اما مشکوک قرار گیرد که با ورود یک خواهر کوچک به زندگی اش قرار است روبرو شود. اکنون او باید حساب کتاب کند.
در طول صفحات ، خواهر کوچک آرشیبالد رشد می کند ، جایگاه خود را در بازی ها ، در قلب و اما همچنین در نگرانی های یک برادر بزرگ که گاه حسود است ، غالبا دلپذیر و در نهایت بسیار به این نقش جدید افتخار می کند پیدا می کند. زیرا ، می آرشیبالد می گوید: چیزی که من در مورد خواهر کوچک خودم ترجیح می دهم این است که برادر بزرگش باشم.
آسترید دبوردز بار دیگر ما را با ظرافت و طنز سخنانش غافلگیر می کند ، کلامی که توسط تصاویر پلین مارتین به طرز چشمگیری حمایت و تصویرگری می شود.
کتاب خواهر کوچک من ، کتابی کودکانه و مصور از مجموعه کتاب های مصور دنیای ما است. این مجموعه ماجراهای پسر کوچکی به نام آرشیبالد را دنبال می کند. این کتاب توسط آسترید دبورد نوشته و توسط پلین مارتن تصویرپردازی شده است.

کتاب خواهر کوچک من

آسترید دبورد
آسترید دبورد نویسنده‌ و ناشر مشهور فرانسوی حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تاکنون کتاب‌های بسیاری درباره‌ی زندگی روزمره، حیوانات و اشیا و با اهداف علمی و آموزشی منتشر کرده‌است.
قسمت هایی از کتاب خواهر کوچک من (لذت متن)
یک روز پدر و مادرم به من گفتند که به زودی یک خواهر کوچک خواهم داشت... یادم نمی آید که آیا برای داشتنش از من سوالی کرده بودند یا نه. ولی بهر حال من خوشحال شدم.اوایل این خواهر کوچک نامرئی است. یا بهتر است بگوییم که خیلی خوب قایم شده است. بعد از مدتی شبیه یک توپ فوتبال است. البته نمی شود گفت مثل توپ فوتبال چون که پاهایش کاملا داخل این توپ قرار گرفته است.