کتاب احضارگر - جلد 1

The Novice
کارآموز
کد کتاب : 22645
مترجم :
شابک : 978-6008941361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 468
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب احضارگر - جلد 1 اثر تاران ماتارو


اولین جلد از مجموعه ی فانتزی احضارگر. مجموعه ی پرفروش نیویورک تایمز. کتاب کارآموز یک ماجراجویی اکشن از یک مرد جوان با استعداد - یا نفرین شده - با قدرتی خارق العاده و وحشتناک است.
فلچر در حال کار به عنوان شاگرد آهنگر است که متوجه می شود توانایی نادری برای احضار شیاطین از دنیای دیگر دارد. فلچر که از دهکده خود به خاطر جنایتی که مرتکب نشده است تعقیب می شود، باید با شیطان خود، ایگناتیوس، به آکادمی متخصصان سفر کند، جایی که استعدادهای درخشان هنر احضار را آموزش می دهند.
فلچر همراه با اشراف و مردم عادی، درس های طاقت فرسایی را تحمل می کند که او را آماده می کند تا به عنوان یک جنگنده در جنگ امپراتوری علیه اورک های وحشی خدمت کند. اما نیروهای شوم دوستی های جدید را آلوده می کنند و رقابت ها افزایش می یابد. در حالی که هیچ کس جز ایگناتیوس در کنار او نیست، فلچر باید تصمیم بگیرد که باید به کدام جبهه وفادار بماند. سرنوشت امپراتوری در دستان اوست. . . .
جلد های دیگر این مجموعه ی سه گانه به ترتیب عبارتند از: تفتیش و ساحر مبارز

کتاب احضارگر - جلد 1

تاران ماتارو
تاران ماتارو نویسنده انگلیسی متولد سال 1990 در لندن می باشد.وی نویسنده سری احضارگر که به 15 زبان ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه به زبان انگلیسی فروخته است.
نکوداشت های کتاب احضارگر - جلد 1
The appealing characters, fast-paced plot, focus on racial politics, and interesting demon varieties (demonology addendum included) make this an enjoyable read.
شخصیت های جذاب، طرح سریع، تمرکز بر سیاست های نژادی، و انواع شیاطین جالب (شامل ضمیمه شیطان شناسی) این کتاب را لذت بخش می کند.
School Library Journal School Library Journal

This plot-focused fantasy adventure will be a satisfying read for a wide age range of readers, especially fans of role-playing games and Christopher Paolini.
این ماجراجویی فانتزی متمرکز بر داستان، خواندنی رضایت بخش برای طیف وسیعی از خوانندگان، به ویژه طرفداران بازی های نقش محور و کریستوفر پائولینی خواهد بود.
VOYA

قسمت هایی از کتاب احضارگر - جلد 1 (لذت متن)