کتاب خانه ی من

Au lit !
(دنیای ما)
کد کتاب : 22646
مترجم :
شابک : 978-6004628457
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه ی من اثر آسترید دبورد

آخرین جلد از مجموعه ی پرفروش دنیای ما.
این بار آرشیبالد در مورد خانه ی خود صحبت می کند ، خانه ای که او بسیار دوستش می دارد ، اما گاهی اوقات آن را ترک می کند تا ببیند دیگران چگونه زندگی می کنند. با او به خانه های دوستانش می رویم – خانه ی هر یک از آنها متفاوت ، جالب ، جذاب است و در مورد ساکنانش حرف های زیادی می زند. خانه باپتیست یک قلعه قدیمی است ، خانه ماری کاملا شبیه یک عکس است ، و خانه ی اولیس - روی آب شناور است.
بعد از چنین سفری ، آریشیبالد همیشه با لذت بر می گردد - زیرا اگرچه خانه وی بزرگترین خانه یا زیباترین خانه نیست ، اما نکته این است که...
خانه ی من کتابی کودکانه و مصور از مجموعه کتاب های مصور دنیای ما است. این مجموعه ماجراهای پسر کوچکی به نام آرشیبالد را دنبال می کند. این کتاب توسط آسترید دبورد نوشته و توسط پلین مارتن تصویرپردازی شده است.

کتاب خانه ی من

آسترید دبورد
آسترید دبورد نویسنده‌ و ناشر مشهور فرانسوی حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تاکنون کتاب‌های بسیاری درباره‌ی زندگی روزمره، حیوانات و اشیا و با اهداف علمی و آموزشی منتشر کرده‌است.
قسمت هایی از کتاب خانه ی من (لذت متن)
چیز زیادی از خانه ی اولم یادم نیست ولی می دانم که اصلا بزرگ نبود. خانه ی بعدی به نظرم خیلی بزرگ بود مخصوصا آن اوایل. من دوست دارم در و پنجره های خانه ام به بیرون باز باز باشد.