کتاب بی سواد و فرقی نمی کند

The Illiterate
کد کتاب : 2274
مترجم :
شابک : 978-9641914457
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بی سواد و فرقی نمی کند اثر آگوتا کریستف

آگوتا کریستوف متولد 1935 در مجارستان بعد از چاپ چهار رمان «دفتر بزرگ» «مدرک» «دروغ سوم» و «دیروز» بین سال های 1985 تا 1999 که او را به یک نویسنده ی جهانی تبدیل کردند.

«بی سواد» را در سال 2004 و «فرقی نمی کند» را در سال 2005 منتشر کرد و این دو کتاب آخرین آثار او بودند. «بی سواد» نوعی حدیث نفس نویسنده است و یکی از معروف ترین آثار اوست. داستان های مجموعه ی «فرقی نمی کند» به گفته ی خود آگوتا کریستوف اولین تلاش های او برای نوشتن به زبان فرانسه بود. داستان های این مجموعه علاوه بر شاعرانگی چیز دیگری هم در خود دارند: رنج بودن. این رنج را می شود در همه ی آثار کریستوف دید اما او دنیای تلخ و سیاه آثارش را همیشه با طنزی ظریف همراه می کند تا پذیرفتنی و حتی بسیار خواندنی شوند چون اعتقاد دارد «زندگی تلخ و ظالمانه است. سیاه تر از قصه های من.»

کتاب بی سواد و فرقی نمی کند

آگوتا کریستف
آگوتا کریستوف، نویسنده ی مجاری الاصل سوییسی ست که از بزرگ ترین نویسندگان معاصر سوییس به شمار می رود. رمان دفتر بزرگ یکی از کارهای مهم او به شمار می رود که تاکنون به ۴۰ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است.وی در ۳۰ اکتبر ۱۹۳۵ به دنیا آمد. این نویسنده ی مجارستانی در ۱۹۵۶ در پی انقلاب های ضدکمونیستی در بیست و یک سالگی با شوهر و فرزند چهارماهه اش از کشورش گریخت و در نوشاتل سوییس ساکن شد. بعد از پنج سال تنهایی، افسردگی و کار سخت در یک کارخانه، محل کارش را ترک کرد، از همسرش جدا شد و به مطالعه ی زبان فران...
دسته بندی های کتاب بی سواد و فرقی نمی کند