کتاب با کوه در میان بگذار

Go Tell It on the Mountain
کد کتاب : 22787
مترجم :
شابک : 978-9646688704
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب با کوه در میان بگذار اثر جیمز بالدوین

در یکی از بزرگ‌ترین آثار کلاسیک آمریکایی، بالدوین کشف یک پسر چهارده ساله از شرایط هویتش را شرح می‌دهد - «با تصاویری زنده، با توجه فراوان به جزئیات... داستانی تب‌آلود» (نیویورک تایمز) ).

ارائه بالدوین از مبارزات روحی، جنسی و اخلاقی قهرمان خود برای اختراع، امکانات جدیدی را در زبان آمریکایی و در نحوه درک آمریکایی ها از خود گشود.

بالدوین با دقت غزل گون، صراحت روانی، قدرت نمادین طنین انداز و خشمی که در عین حال بی امان و دلسوز است، داستان پسرخوانده وزیر یک کلیسای پنطیکاستی ویترین فروشگاه در هارلم را در یک شنبه در مارس 1935 روایت می کند. این کتاب در ابتدا در سال 1953 منتشر شد. بالدوین درباره اولین رمانش گفت: "کوه کتابی است که اگر قرار بود روزی چیز دیگری بنویسم باید می نوشتم."

کتاب با کوه در میان بگذار

جیمز بالدوین
جیمز آرتور بالدوین (James Arthur Baldwin) (زادهٔ ۲ اوت ۱۹۲۴ در نیویورک — درگذشتهٔ ۱ دسامبر ۱۹۸۷ در سن-پل-دو-ونس، فرانسه)، رمان‌نویس، مقاله‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی بود که برای علاقه و فصاحتش در موضوع نژاد در آمریکا، به چهره‌ای مهم در آمریکا و اروپای غربی در اواخر دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی تبدیل شد.جیمز بالدوین، در گتوی سیاه‌پوستان هارلم نیویورک و در فقر بزرگ شد. او، نه خواهر و برادر کوچک‌تر از خود داشت. از ۱۴ تا ۱۶ سالگی، در ساعات پس از م...
نکوداشت های کتاب با کوه در میان بگذار
It is written with poetic intensity and great narrative skill.
با شدت شاعرانه و مهارت روایی بسیار نوشته شده است.
Harper’s

A sense of reality and vitality that is truly extraordinary.
حسی از واقعیت و سرزندگی که واقعا خارق العاده است.
Chicago Sun-Times

قسمت هایی از کتاب با کوه در میان بگذار (لذت متن)