کتاب بانوی دریاچه

Pani jeziora
کد کتاب : 22818
مترجم :
شابک : 978-6001826245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 648
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بانوی دریاچه
Lady of the Lake
مجموعه حماسه ویچر جلد هفتم
کد کتاب : 52251
مترجم :

شابک : 978-6227314212
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 600
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بانوی دریاچه اثر آندره ساپکوفسکی

مجموعه داستان های "ویچر" که کتاب "بانوی دریاچه" یکی از آن ها است ،حول محور جنگجوی جوانی است که یکی از بهترین شکارچیان هیولا می باشد. در این کتاب میخوانیم: "سیری" در حالی که از مرگ فرار می کند ، پس از گذشتن از حفره زمان در برج پرستوها، خود را در دنیایی کاملا متفاوت پیدا می کند ... دنیای الوین. او به دام افتاده است ، هیچ راه برگشتی نیست. به نظر نمی رسد زمان وجود داشته باشد و هیچ مرز و یا دروازه مشخصی نیست که بتواند دوباره به دنیای زادگاهش بازگردد. اما این سیری است ، او دختر برگزیده شده توسط پیشگویی است و شکست نمی خورد. او می داند که باید فرار کند تا سرانجام به "ویچر" یعنی "گرالت" و همراهانش بپیوندد و همچنین سعی کند بر بدترین کابوس خود را پیروز شود. لئو بونهارت، مردی که سیری را تعقیب ، زخمی و شکنجه کرده است ، هنوز او را تعقیب می کند. و جهان هنوز در جنگ است.
رمان های "ویچر" از "آندره ساپکوفسکی" جز آثار پرطرفدار به شما می روند چرا که او معتقد است پیرنگ داستان ، به غیر از عامل معما ، باید از کشش دراماتیک و محتوای غنی انسانی برخوردار باشد. وی در حالی که خشونت و حادثه را به فضای داستان هایش راه می دهد ، محیط اجتماعی را نشان می دهد و حالات روانی شخصیت هایش را نیز تحلیل می کند. روایت پردازی داستان هایش ساده و بی پیرایه است . "بانوی دریاچه" یکی از بهترین آثار "آندره ساپکوفسکی" به شمار می آید و از محبوبیت بالایی میان طرفداران مجموعه "ویچر" برخوردار است.

کتاب بانوی دریاچه


ویژگی های کتاب بانوی دریاچه

کتاب هفتم (قسمت آخر) از مجموعه حماسه ی ویچر

آندره ساپکوفسکی
آندری ساپکوفسکی ( زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸) نویسنده اهل لهستان است. ژانر خیال پردازی سبک مورد علاقهٔ وی است و مجموعه کتاب های فانتزی-حماسی وی با نام ویچر که بر پایهٔ همین سبک است، از شهرت بسزایی برخوردار است. این مجموعه تاکنون به ۲۰ زبان دنیا ترجمه گردیده است.ساپکوفسکی دانش آموخته اقتصاد از کالج لودو است. تا پیش از روی آوردن به نوشتن کتاب، به عنوان نمایندهٔ ارشد فروش یک شرکت تجاری مشغول به کار گردید. وی کار ادبی خود را در ابتدا به عنوان مترجم و به ویژه آثار علمی-تخیلی آغاز نمود. او می گوید که اولین...
نکوداشت های کتاب بانوی دریاچه
Like a complicated magic spell, a Sapkowski novel is a hodgepodge of fantasy, intellectual discourse, and dry humor. Recommended.
مانند یک طلسم جادویی پیچیده ، رمان ساپکوفسکی طعمه ای از خیال ، گفتمان روشنفکرانه و شوخ طبعی است. خواندن آن پیشنهاد می شود.
Time Time

A breath of fresh air in a well-worn genre. Don't miss it!
یک نفس تازه در ژانری مستعمل. از دستش ندهید!
Fantasy Book Review

Sapkowski has a phenomenal gift for narrative, inventing sensational events, creating a suggestive mood, and building up the suspense along with a dazzling, slightly cynical sense of humor.
ساپکوفسکی یک استعداد خارق العاده برای روایت ، خلق حوادث پر شور ، ایجاد روحیه ای گویا و ایجاد تعلیق همراه با یک شوخ طبعی خیره کننده و کمی بدبینانه دارد.
Jacek Sieradzki, Polityka on The Last Wish

قسمت هایی از کتاب بانوی دریاچه (لذت متن)
اینجا انتهای راه است. خط سرنوشت به پایان می رسد و اوروبوروس دم خودش را گاز می گیرد.