کتاب من یک کارآگاه هستم

The Detective's Assistant
کد کتاب : 22836
مترجم :
شابک : 978-6004624473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 274
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده جایزه «بادبادک طلایی»

معرفی کتاب من یک کارآگاه هستم اثر کیت هانیگان

کتاب «من یک کارآگاه هستم» رمانی نوشته «کیت هانیگان» است که اولین بار در سال 2015 به انتشار رسید. در تابستان سال 1859، دختری به نام «نل» که به تازگی بی سرپرست شده، مجبور است در کنار زن‌عموی خود «کیتی» در «شیکاگو» زندگی کند. «کیتی» اما بلافاصله به جست و جوی گزینه هایی دیگر برای اقامت «نل» یازده ساله می پردازد (او همچنین پدر «نل» را مقصر مرگ همسر خود می داند). اما وقتی «نل» موفق می شود جلوی یک جیب‌بر را بگیرد، اوضاع تغییر می کند. «نل» به تدریج در انجام کارهای خانه به «کیتی» کمک می کند—و همینطور در انجام وظایف او در محل کارش: «کیتی»، کارآگاهی در «آژانس کارآگاهی پینکرتون» است و شخصیت او بر اساس زنی واقعی به نام «کیت وارن» شکل گرفته که به شکل گسترده به عنوان اولین کارآگاه زن در ایالات متحده شناخته می شود.

کتاب من یک کارآگاه هستم

کیت هانیگان
با بزرگ شدن در تولسا ، اوکلاهما ، همیشه والدینم را می دیدم که کتاب و روزنامه می خوانند. بنابراین من به سرعت فهمیدم که کلمات قدرتمند هستند و داستان پردازی مهم است.وقتی که کلاس چهارم بودم، می دانستم که می خواهم نویسنده شوم. معلم من، خانم تاکر، اسرار هنری را با روح دائره المعارف براون به ما داده بود، و دلیرترین ما هر جمعه آنها را با صدای بلند به کلاس می خوانیم. من گرفتار بودم!من زبان را دوست داشتم و عاشق افراد جالب بودم. و من خیلی دلگیر بودم بنابراین، در روزنامه های مدرسه در دبیرستان، و کالج کار...
نکوداشت های کتاب من یک کارآگاه هستم
With a fearless heroine, and a nail-biting conclusion.
با یک قهرمان زن بی باک، و پایانی بسیار مهیج.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A rousing fictional account of the remarkable career of a pioneering woman.
شرح داستانی هیجان انگیزی از مسیر حرفه ای شایان توجه زنی پیشگام.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Recommend to readers who enjoy adventure, history, and stories featuring independent, strong-minded girls.
اثری که به علاقه مندان به ماجراجویی، تاریخ و داستان هایی با حضور دخترانی مستقل و تیزهوش توصیه می شود.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب من یک کارآگاه هستم (لذت متن)
سر زن عمویم حالا کاملا از در بیرون بود، اما هنوز راه ورودم به خانه اش را با بدنش سد کرده بود. قیافه نسبتا مقبولی داشت، اگر آنقدر بداخلاق نبود، می شد گفت خوشگل است. همیشه به چشم های آبی سیر، مثل چشم های او، که مژه های بلندی به خوشرنگی پرهای قهوه ای پرنده شبگرد، آن ها را قاب گرفته بود، حسودی می کردم.

او آنقدر عبوس و خشک بود که مطمئن بودم مسیر تبدیل شدن به یک خانم بزرگ پیر بدلباس را به سرعت طی می کند. هنوز همه دندان هایش را ندیده بودم تا با اطمینان بگویم، ولی تخمین زدم که حدود بیست و پنج سال دارد.

داد زدم «زن عمو کیتی!» مثل سنجابی دیوانه تاب خوردم و از درخت پایین آمدم و خودم را به سرعت رساندم کنارش. درست به موقع برگشت و دید که آستین پاره پوره دزد از کیفش بیرون می آید و کیف پولش در چنگال کثیف اوست. همین که زن عمو «کیتی» پرید تا دستش را بگیرد، دزد پست فطرت هلش داد و سعی کرد در برود.