کتاب اجازه هست؟

Can I Join Your Club?
  • 15 % تخفیف
    89,000 | 75,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 22858
مترجم :
شابک : 978-6004623308
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 31
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اجازه هست؟ اثر جان کلی

داستان تصویری "اجازه هست؟" درباره یک اردک تنهاست که تصمیم می‌گیرد دوستان جدیدی برای خود پیدا کند. برای این منظور، او تصمیم می‌گیرد خود را با دیگران مشابه سازد. برای مثال، وقتی به باشگاه شیرها می‌رود، یک کلاه گیس بزرگ بر سر می‌گذارد تا شبیه یال شیرها شود. اما حالا که ظاهرش شبیه شیرها شده، چگونه می‌تواند رفتار و اخلاقی مشابه شیرها داشته باشد؟ وقتی شکاف بین واقعیت و نقش بازی‌ای که برعهده گرفته دارد آشکار می‌شود، او دیگر نمی‌تواند در هیچ یک از این باشگاه‌ها پذیرفته شود.

به نظر می‌آید که تنهایی برای این اردک پایان ناپذیری داشته باشد. اما او ناامید نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد راهی جدید برای پذیرفته شدن پیدا کند.

کتاب تصویری "اجازه هست؟" داستانی شیرین و جذاب است که درباره دوستی، عشق و قبول کردن تفاوت‌های همدیگر است. این داستان به کودکان ۳ تا ۷ سال مناسب بوده و پیامی مهم در خصوص ارزش قبولی و دوست‌داشتن بدون نیاز به تغییر شکل یا شخصیت دیگران منتقل می‌کند.

رضی هیرمند، مترجم این کتاب، آن را به تمامی کودکان و بزرگترانی که در باشگاه دل خود برای همگان جای دارد، تقدیم می‌کند. همچنین، او از خوانندگان خود خواهش می‌کند که اگر به خاطر داشتن اکیپ دوستی خود می‌توانند، آن را به اشتراک بگذارند.

کتاب اجازه هست؟

جان کلی
جان رابرت کلی (John Robert Kelly) (زاده 8 سپتامبر 1964 ، در استکهتن-تیز انگلیس) تصویرگر انگلیسی و طراح کتابهای کودکان است. کتاب های او شامل باغ وحش Robot Zoo و ماشین های روزمره است که هر دو در لیست جایزه Rhône-Poulenc Junior در فهرست نهایی قرار گرفتند.