کتاب فاصله ات را با من حفظ کن!

Personal Space Camp
جولیا10 (گلاسه)
کد کتاب : 22865
مترجم :
شابک : 978-9643896409
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 103
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب فاصله ات را با من حفظ کن! اثر جولیا کوک

«فاصله ات را با من حفظ کن»! و این بار، او همه چیز را در مورد فضای شخصی یاد می گیرد. هنگامی که لوئیس، کارشناس فضایی خودخوانده جهان، توسط مدیر مدرسه به کمپ فضایی شخصی دعوت می شود، به زودی متوجه می شود که فضای شخصی واقعا مربوط به فرود روی ماه، حلقه های زحل یا بستنی فضایی نیست.

کمپ فضایی شخصی که با شوخ طبعی و ریتم دلنشین نوشته شده است به موضوع پیچیده احترام به مرزهای فیزیکی افراد دیگر می پردازد. از دیدگاه لویی گفته شد، این داستان یک منبع ضروری برای والدین، معلمان و مشاورانی است که می‌خواهند ایده فضای شخصی را به شیوه‌ای که با بچه‌ها ارتباط برقرار کند، به اشتراک بگذارند. لوئیس عاشق فضانوردی است اما درباره ی فضای شخصی چیزی نمی داند...او فاصله اش را با دیگران رعایت نمیکند و آن ها را هل میدهد لوئیس با شرکت در کلاس فضای شخصی یاد میگیرد که هر کس به فضا و فاصله ای نیاز دارد تا بتواند احساس راحتی کند. با مطالعه ی این کتاب کودکان با مفهوم فضای شخصی آشنا میشوند و می آموزند که باید چه نکاتی را در این زمینه رعایت کنند تا به حقوق فردی دیگران احترام بگذارند.

کتاب فاصله ات را با من حفظ کن!

جولیا کوک
جولیا کوک ، متولد 1964 در آمریکا ، معلم و مشاور مدرسه سابق ، کتاب هایی را برای کودکان می نویسد که به آنها اجازه می دهد در حالی که می آموزند مشکلات خود را حل کنند ، بخندند ، رفتار بهتری داشته باشند و روابط سالم برقرار کنند.
نکوداشت های کتاب فاصله ات را با من حفظ کن!
his is a terrific book to help children understand the need that we all have for personal boundaries. I
این کتاب فوق العاده ای است که به کودکان کمک می کند نیازی را که همه ما به مرزهای شخصی داریم درک کنند.
JAG, First grade teacher

قسمت هایی از کتاب فاصله ات را با من حفظ کن! (لذت متن)