کتاب کاش حرف گوش کن بودم!

The Worst Day of My Life Ever!
جولیا 5 (گلاسه)
کد کتاب : 22866
مترجم :
شابک : 978-9643896485
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کاش حرف گوش کن بودم! اثر جولیا کوک

کتاب «کاش حرف گوش کن بودم!» دانش آموزان را با ابتدایی ترین مهارت های اجتماعی آشنا کنید. چهار مرحله ساده برای گوش دادن و دنبال کردن دستورالعمل‌ها ارائه شده‌اند تا همه بچه‌ها، بتوانند به یاد بیاورند که چگونه و چه زمانی از این مهارت‌های اجتماعی اساسی استفاده کنند.
این کتاب «کاش حرف گوش کن بودم!» مجموعه ای است که به کودکان مهارت های اجتماعی می آموزد که می تواند زندگی خانه را شادتر و مدرسه را موفق تر کند. نکاتی برای والدین و مربیان در مورد نحوه آموزش و تشویق کودکان به استفاده از مهارت های گوش دادن و پیروی از دستورالعمل ها در انتهای کتاب مصور گنجانده شده است.
"آرجی روز سختی را پشت سر گذاشته...او از خواب بیدار میشود و میبیند آدامس به موهایش چسبیده است،در فوتبال اشتباهی به تیم خودشان گل میزند و...آرجی با کمک مادرش متوجه میشود که دلیل همه ی اشتباهات،گوش ندادن به حرف های مادرش،مدیر مدرسه،معلم ها و حتی دوستانش است. با مطالعه ی این کتاب کودکان می آموزند که چگونه تمرکز کنند،با دقت به حرف دیگران گوش دهند و به آن ها عمل کنند."

کتاب کاش حرف گوش کن بودم!

جولیا کوک
جولیا کوک ، متولد 1964 در آمریکا ، معلم و مشاور مدرسه سابق ، کتاب هایی را برای کودکان می نویسد که به آنها اجازه می دهد در حالی که می آموزند مشکلات خود را حل کنند ، بخندند ، رفتار بهتری داشته باشند و روابط سالم برقرار کنند.