کتاب قوطی کبریت خاطرات

The Matchbox Diary
کد کتاب : 22977
مترجم :
شابک : 978-6004623452
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جوایز کتاب تصویری ورمونت سال 2015

نامزد جایزه بهترین کتاب تصویری گودریدز سال 2013

معرفی کتاب قوطی کبریت خاطرات اثر پل فلایشمن

هنگامی که یک دختر کوچک به دیدار پدربزرگ خود می رود ، شروع می کند در مورد مجموعه جعبه های کبریت سوال می کند که هر کدام از کبریت ها خاطره ای را برای او تداعی می کنند.

تجربه مهاجرت داستان جدیدی نیست ، اما گفتن آن از طریق دریچه خاطرات یک پسر جوان، از طریق اشیای کوچکی که جمع کرده و در جعبه های کبریت قدیمی ذخیره کرده است بسیار درخشان است. داستانی که از طریق اشیایی که در طول زندگی جمع شده اند نقل می شود. پدربزرگ داستان در ایتالیا بزرگ شد و تا زمانی که به آمریکا نرفت ، خواندن را یاد نگرفت ، اما او می خواست یک دفترچه خاطرات داشته باشد. بنابراین شروع به جمع آوری مواردی کرد که بتواند با آنها گذشته خود را شرح دهد.
این کتاب در اصل یک داستان لطیف از قدرت چیزهای اطراف ما برای یادآوری وقایع مهم زندگی مان است.

پل فلایشمن نویسنده کتاب «قوطی کبریت خاطرات» در سانتا مونیکا بزرگ شد. با استفاده از تجربیاتی که از مطالعه تاریخ ، موسیقی ، هنر و تئاتر داشت، توانست آثار با ارزشی را خلق کند. آثاری که بار معنایی بالایی دارند. کتاب های او اغلب دیدگاه های مختلفی را بیان می کنند.

کتاب قوطی کبریت خاطرات

پل فلایشمن
پل فلایشمن (متولد 1952) نویسنده آمریکایی کتاب های کودکان است. او و پدرش سید فلیشمن هر دو موفق به کسب مدال Newbery از انجمن کتابخانه های آمریکا شده اند و "برجسته ترین سهم سال ادبیات آمریکایی برای کودکان" را به رسمیت می شناسند. برای بدنه ی کار او، وی نامزد نویسنده ایالات متحده برای جایزه بین المللی هانس کریستین اندرسن در سال 2012 بود.
نکوداشت های کتاب قوطی کبریت خاطرات
[A] sweet story, illustrated alternately in gauzy color for the pictures of the girl and the old man, sepia-toned images for the olden days...
[یک] داستان شیرین ، به طور متناوب با رنگ مات برای تصاویر دختر و پیرمرد. تصاویر با رنگ قهوه ای برای روزهای قدیمی ...
New York Times Book Review New York Times Book Review

Rich and thoughtful, a beautifully crafted ode to those who those who came to America early in the 20th Century.
غنی و متفکرانه ، قصیده ای زیبا برای کسانی که اوایل قرن 20 به آمریکا آمدند.
Midwest Book Review

This poignant immigrant story comes alive through the details a man shares with his great-granddaughter, triggered by mementos he has safeguarded in his matchbox collection.
داستان تلخ مهاجرت از طریق جزئیاتی که یک مرد با نوه بزرگش به اشتراک می گذارد زنده می شود . این داستان ها و خاطرات ، از طریق مجموعه جعبه کبریت ها روایت میشوند.
Shelf Awareness Shelf Awareness

قسمت هایی از کتاب قوطی کبریت خاطرات (لذت متن)