کتاب من زمین هستم

Earth! My First 4.54 Billion Years
(یک سیاره ی چند میلیارد ساله)
کد کتاب : 22994
مترجم :
شابک : 978-6004626026
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

برنده جایزه کتاب کودکان Flicker Tale سال 2019

معرفی کتاب من زمین هستم اثر استیسی مک آنلتی

"سلام ، من زمین هستم! اما شما می توانید من را سیاره عالی بنامید."
کتاب «من زمین هستم» با عنوان فرعی «یک سیاره ی چند میلیارد ساله» دقیقا با همین لحن خودمانی و دلنشین آغاز می شود.
خوانندگان محترم. مبل راحتی خود را آماده کنید. راحت لم دهید و آماده شوید که همه چیز درباره زمین را از دیدگاه خود زمین بیاموزید!

در این کتاب خنده دار و در عین حال آموزنده و پر از حقایق دوستانه برای بچه ها و دیگر خوانندگان، لحظات کلیدی زندگی زمین از زبان خود زمین کشف خواهد شد. این روایت از کودکی او که حدود چهار میلیارد سال پیش است شروع می شود تا به امروز.
استیسی مک آنولتی ، نویسنده محبوب کتاب های کودکان ، به زمین کمک می کند تا داستان خود را بازگو کند و دیوید لیچفیلد ، تصویرگر برنده جایزه ، این کلمات را مصور می کند.

استیسی مک آنولتی نویسنده بیش از سی کتاب برای کودکان است.

دیوید لیچفیلد نویسنده و تصویرگر برنده جایزه خرس و پیانو و همچنین تصویرگر کتاب های تصویری بی شماری از جمله Miss Muffet یا آنچه بعد از آن به قلم مرلین سینگر آمد. وی در بدفوردشایر در انگلستان زندگی می کند.

کتاب من زمین هستم

استیسی مک آنلتی
استیسی مک آنلتی نویسنده کتاب کودک است، که قبلاً مهندس مکانیک بود، همچنین واجد شرایط به عنوان دیرینه شناس (واقعاً واقعی نیست)، خبرنگار نمایشروزانه (چرا نه) و مربی گرین بی بی پاکر (کاملا!) است. او دریافت کننده افتخار نوشتن نویسنده جدید Ezra Jack Keats 2017 است که توسط جولیا سارکون-روچ نشان داده شده است. کتابهای تصویری دیگر او شامل Earth! 4.54 میلیارد سال اول من، نشان داده شده توسط دیوید لیچفیلد؛ شجاع و زیبا، هر دو توسط جوآن لو-وریتوف نشان داده شده است. آقای Fuzzbuster می داند که مورد علاقه اوست...
نکوداشت های کتاب من زمین هستم
McAnulty and Litchfield cast planet Earth as an exuberant celestial body with bright brown eyes and a broad smile, who couldn’t be happier to share its life story...Terrifically entertaining.
مک آنتالی و لیچفیلد سیاره زمین را به عنوان جسمی آسمانی پرشور و با چشمانی قهوه ای روشن و لبخندی گشاد انتخاب کردند که از گفتن داستان زندگی خود خوشحال است
Publishers Weekly Publishers Weekly

"A humorous approach to planetary facts for the elementary grades
یک رویکرد طنزآمیز درباره ی حقایق سیاره زمین برای کودکان پایه های ابتدایی
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب من زمین هستم (لذت متن)