کتاب شاهزاده سیاه پوش 3

The Princess in Black and the Hungry Bunny Horde
(خرگوش های بزخور)
کد کتاب : 22999
مترجم :
شابک : 978-6004620444
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«شنون هیل» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 3 اثر شنون هیل

کتاب «خرگوش های بزخور» رمانی نوشته ی «شنون هیل» است که نخستین بار در سال 2016 به چاپ رسید. «شاهزاده ماگنولیا» و اسب وفادارش «بلکی» قصد دارند برای خوردن ناهار به دوستشان ملحق شوند اما ناگهان زنگ خطر هیولا به صدا درمی آید و در مورد تهدیدی جدید به او هشدار می دهد. وقتی «ماگنولیا» به علفزار می رسد، به جای هیولاهای بزرگ، فقط چند خرگوش بامزه را می بیند. با این حال، این خرگوش ها آنطور که به نظر می رسند، نیستند و هر چیزی را که جلوی چشمشان باشد می خورند. «شاهزاده ماگنولیا» این بار برای موفق شدن، به کمک دوستانش نیاز دارد. کتاب «خرگوش های بزخور» را می توان بامزه ترین داستان در این مجموعه در نظر گرفت، و مخاطبینی که با داستان های قبلی آشنایی دارند، لذت بیشتری از این قصه خواهند برد.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 3

شنون هیل
شنون هیل (Shannon Hale) (زاده 26 ژانویه 1974 در سالت لیک سیتی ، یوتا) یک نویسنده آمریکایی است که در درجه اول داستان خیالی برای بزرگسالان می نویسد، از جمله کتاب Newbery Honor آکادمی پرنسس و دختر غاز. اولین رمان او برای بزرگسالان، آستینلند، در سال 2013 به یک فیلم اقتباسی شد. او فارغ التحصیل دانشگاه یوتا و دانشگاه مونتانا است. او همچنین کتاب هایی با همسرش دین نوشته است.
نکوداشت های کتاب شاهزاده سیاه پوش 3
Well-executed and very funny.
خوش ساخت و بسیار خنده دار.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

The third series installment is sure to be popular.
عنوان سوم در این مجموعه بدون تردید پرطرفدار خواهد بود.
Booklist Booklist

Children who like funny adventure stories will eat this one up!
کودکانی که ماجراجویی های خنده دار را دوست دارند، این کتاب را قورت خواهند داد!
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 3 (لذت متن)
شاهزاده و اسبش وارد چراگاه بزها شدند. شاهزاده سیاه پوش از روی زین پایین پرید. شاهزاده سیاه پوش مشت هایش را به حالت مبارزه گرفت. ولی یکدفعه، نیش شاهزاده سیاه پوش باز شد. خرگوش؟!

بزچران با عجله به چراگاه بزها برگشت. می خواست مهارت های رزمی شاهزاده سیاه پوش را یواشکی ببیند و یاد بگیرد. برای اینکه انتقام گیرنده ی بزها بشود، باید بیشتر تمرین می کرد.

ولی وقتی رسید، شاهزاده سیاه پوش با هیولاها نمی جنگید. شاهزاده سیاه پوش داشت یکی از خرگوش ها را می بوسید. این درست نبود. شاهزاده سیاه پوش همیشه با هیولاهایی که بزهایش را به خطر می انداختند، می جنگید. هیچ وقت هیولاها را ناز نمی کرد. هیچ وقت بوسشان نمی کرد.