کتاب شاهزاده سیاه پوش 4

The Princess in Black Takes a Vacation
(هیولای هزار دندان)
کد کتاب : 23001
مترجم :
شابک : 978-6004620451
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

«شنون هیل» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 4 اثر شنون هیل

کتاب «هیولای هزاردندان» رمانی نوشته ی «شنون هیل» است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. «شاهزاده ماگنولیا» که از نبردهای بی پایان خود خسته شده، هنگام مبارزه با هیولاهای پشمالو و رنگارنگی که به قلمروی پادشاهی می آیند، به سختی می تواند چشمانش را باز نگه دارد. خوشبختانه، یک قهرمان جدید از راه می رسد: «انتقام گیرنده ی بزها» که قامت و لبخندی شبیه پسر بزچران یعنی «داف» دارد. «داف» در لباس «انتقام گیرنده ی بزها» به شاهزاده پیشنهاد می کند که به تعطیلات برود و قول می دهد خودش در زمان غیاب او، با هیولاها مبارزه خواهد کرد. «شاهزاده ماگنولیا» به ساحل می رود و در آنجا «شاهزاده اسنیز-وورت» را ملاقات می کند—اما مدت زیادی نمی گذرد که یک هیولای دریایی بسیار بزرگ، برنامه های «شاهزاده ماگنولیا» برای تعطیلات را به هم می ریزد!

کتاب شاهزاده سیاه پوش 4

شنون هیل
شنون هیل (Shannon Hale) (زاده 26 ژانویه 1974 در سالت لیک سیتی ، یوتا) یک نویسنده آمریکایی است که در درجه اول داستان خیالی برای بزرگسالان می نویسد، از جمله کتاب Newbery Honor آکادمی پرنسس و دختر غاز. اولین رمان او برای بزرگسالان، آستینلند، در سال 2013 به یک فیلم اقتباسی شد. او فارغ التحصیل دانشگاه یوتا و دانشگاه مونتانا است. او همچنین کتاب هایی با همسرش دین نوشته است.
نکوداشت های کتاب شاهزاده سیاه پوش 4
As always, hilarious; perhaps the strongest Princess in Black outing since the first.
مانند همیشه، بسیار خنده دار؛ شاید برترین عنوان در مجموعه ی «شاهزاده سیاه پوش».
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Particularly amusing.
فوق العاده سرگرم کننده.
Booklist Booklist

A delightful story.
داستانی لذت بخش.
Scholastic

قسمت هایی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 4 (لذت متن)
شاهزاده سیاه پوش گفت: «این پانزدهمین هیولا توی این هفته بود.» دوباره خمیازه کشید. روی علف ها دراز کشید. مشکی هم کنارش خوابید.

انتقام گیرنده ی بزها گفت: «مثل اینکه خسته ای.» شاهزاده سیاه پوش چشم هایش را بست. یک بز گوشش را لیسید. شاهزاده خودش را جمع کرد. بز دیگری موهایش را کشید.

تلوتلوخوران به انباری رفت. لباس خواب چیندارش را درآورد. لباس های سیاهش را پوشید. حالا شاهزاده سیاهپوش شده بود. شازاده سیاهپوش خواب آلود!