کتاب صد سال جنگ

A century of war
سیاست های نفتی انگلیس-آمریکا و نظم نوین جهانی
کد کتاب : 23088
مترجم :
شابک : 978-6009325412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب صد سال جنگ اثر ویلیام اف انگدال

کتاب صد سال جنگ (سیاست های نفتی انگلیس-آمریکا و نظم نوین جهانی) خلاصه ای از جهان تاریک صنعت نفت بین الملل و نقش آن در سیاست های جهانی است.

رسوایی های مربوط به نفت برای اکثر ما آشنا است. از پیروزی جورج دبلیو بوش در انتخابات گرفته تا جنگ های عراق و افغانستان ، سیاست و نفت در ایالات متحده از یک رابطه جنجالی نزدیک به هم برخوردارند. اقتصاد ایالات متحده به عرضه ارزان و نامحدود این سوخت متکی است. ویلیام انگدال خواننده را در تاریخچه کنترل صنعت نفت در اقتصاد جهانی مرور می کند. افشاگری های او حیرت آور است.

ویلیام اف انگدالبیش از 30 سال است که در مورد مسائل انرژی ، سیاست و اقتصاد مقاله می نویسد. وی پس از اخذ مدرک سیاسی از دانشگاه پرینستون و تحصیلات تکمیلی در اقتصاد تطبیقی در دانشگاه استکهلم ، به عنوان نویسنده آزاد در نیویورک و بعدا در اروپا کار کرد ، موضوعاتی از جمله سیاست صندوق بین المللی پول در اتحاد جماهیر شوروی سابق ، بدهی جهان سوم ، صندوق های تامینی و بحران آسیا.

آقای انگدال به طور منظم در تعدادی از نشریات از جمله نیهون کی زای شیمبون ژاپنی همکاری کرده است. وی در کنفرانسهای بین المللی متعددی درباره موضوعات ژئوپلیتیک ، اقتصادی و انرژی ، از لندن تا جاکارتا تا مسکو سخنرانی کرده است. او در حال حاضر در آلمان زندگی می کند.

کتاب صد سال جنگ

ویلیام اف انگدال
فردریک ویلیام انگدال زاده 9 اوت 1944، نویسنده آمریکایی و نظریه پرداز توطئه مستقر در آلمان است. او خود را به عنوان "پژوهشگر اقتصادی ، مورخ و روزنامه نگار آزاد" معرفی می کند. او متولد مینیاپولیس و در تگزاس بزرگ شده است. او دارای مدرک مهندسی و فقه از دانشگاه پرینستون در سال 1966 (لیسانس) و تحصیلات تکمیلی در اقتصاد تطبیقی از دانشگاه استکهلم در سال 1969 تا 1970 می باشد. وی سپس به عنوان اقتصاددان و روزنامه نگار آزاد در نیویورک و اروپا کار کرد.