کتاب درک واقعیت جهان موازی

Super Accelerated Living
چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟
کد کتاب : 23123
مترجم :
شابک : 978-0050721063
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 181
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درک واقعیت جهان موازی اثر بنتینو ماسارو

کتاب درک واقعیت جهان موازی به شما ابزاری می دهد تا زندگی خود را به صورت اساسی ارتقا دهید. این راهنمای پیشرفته اما عملی ، مرحله بعدی تجلی و آشکار سازی را برای جست و جوگرانی که در حال حاضر بسیار قدرتمند هستند ، شرح می دهد. در جایی که بسیاری از افراد تناقض هایی پیدا می کنند ، این کتاب چشم انداز وسیع تری را ارائه می دهد که از مکانیسم تجلی راز زدایی می کند. چگونه می شود در حالی که انعطاف پذیر هستید پابرجا باشید؟ چگونه می توانید در حالیکه آرام هستید ریلکس هم باشید؟ مصمم اما عاری از دلبستگی به نتیجه - به ویژه هنگامی که نتایج مطلوب هنوز دور به نظر می رسد؟ بنتینو ماسارو به طور واضح شما را از طریق چالش های ذهنی راهنمایی می کند که دقیقا قبل از بروز تمایلتان ظاهر می شوند. در این کتاب بیاموزید که چگونه فرکانس مورد نظر خود را حفظ کنید و بدون زحمت تجربیات مورد نظر خودتان را جذب کنید. کتاب درک واقعیت جهان موازی به شما کمک می کند تا این مفاهیم را زندگی کنید ، نه فقط آنها را درک کنید.
در هفته های اول سال 2015 ، بنتینو ماسارو نویسنده و معلم معنوی ، سلسله جلسات موفقیت آمیزی در مورد توانمند سازی شخصی و کاربرد معنوی هنر و علم تجلی ارائه داد. این کتاب بر اساس همین سخنرانی های انگیزشی او نوشته شده و در سال 2016 منتشر شده است.

کتاب درک واقعیت جهان موازی

بنتینو ماسارو
بنتینیو ماسارو یک معلم معنوی و نویسنده است که به دلیل دقت آموزه‌هایش و سبک تند و بی‌احترامی‌اش شناخته می‌شود. او سینتی سایزر پیشرو آموزه های روشنگری و توانمندسازی است که پارادوکس ها را حل می کند و جوهر مسیرهای به ظاهر متفاوت، چه باستان و چه مدرن را متحد می کند.
دسته بندی های کتاب درک واقعیت جهان موازی
قسمت هایی از کتاب درک واقعیت جهان موازی (لذت متن)
چگونه آن واقعیت موازی را متجلی کردید؟ این کار را با فراگیر بودن و با شک نکردن به قدرت خود انجام دادید. اتفاق افتاد چون تردید نکردید یا به نقش جوینده و مشکوک به قدرت خود. عقب نشینی نکردید. ایده ی تقدیر خشک از پیش موجود را که باید از آن خط بگیرید نپذیرفتید. تقدیر خشک از پیش موجودی وجود ندارد که مجبور باشید از آن خط بگیرید. دوستان، چنین تقدیر خشکی وجود ندارد. هیچ وقت وجود نداشته است. تقدیر ساخته شده است. توسط چه کسی؟ توسط شما! خودتان توهم واقعیت خارجی را ایجاد کرده اید و احساس می کنید باید به آن گوش دهید. در این توهم، نقطه ی تمرکزی به نام بدن - ذهن ایجاد کرده اید. سپس، این فکر را ایجاد کرده اید که نقطه ی تمرکز بدن - ذهن به گونه ای نقطه ی تمرکز محیط یا هر چیز دیگری نیست. به این ترتیب، توهم جدایی را خلق کرده اید.

این مخلوق شماست؛ «پذیرش شما نیست. هرگز چیزی را دریافت نکرده اید؛ چیزی که بوده، این است که همیشه به آفرینش حیات داده اید. همیشه در حال استفاده از حوزه ی محبت نامشروطی بوده اید که خواست آفرینش گر نامحدود یگانه برای شناخت خود و بیان خود است. این بیان شما را ایجاد کرد: «من هستم» مستقلی که در ادامه می تواند واقعیت خود را ایجاد کند و همین کار را هم می کند، اما بعد، به عنوان یک موجود انسانی، فراموش می کنید که همواره در حال انجام این کار بوده اید و از این رو، خودتان را در کنج بسته ای که «من این در مقابل آن هستم» باشد، ایجاد می کنید و فراموش می کنید که هرچه دیده اید و می بینید صرفا زاده ی انرژی خودتان است.