کتاب ما حرف نداریم!

My New Friend Is So Fun!
داستان های فیلی و فیگی 18
کد کتاب : 23150
مترجم :
شابک : 978-6008675235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 61
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ما حرف نداریم! اثر مو ویلمز

«فیلی» و «فیگی» بهترین دوستای هم هستن. اونا مثل همه ی دوستای دیگه کلی ماجراهای بامزه و هیجان انگیزه دارن، از اتفاق هایی که براشون می افته چیزهای خیلی زیادی یاد می گیرن و آماده ن تا تجربه های جدیدی بدست بیارن. اما مهمترین چیزی که اون ها توی این مجموعه یاد می گیرن اینه که ارزشمندترین چیزی که دارن داشتن دوست خوبیه که می تونن همه ی این ماجراها رو باهاش تجربه کنن. فیلی و فیگی مجموعه ای در مورد دوستی و ارزش اونه.
این کتاب تصویری بامزه و خلاقانه قراره به مخاطب های کودک و خردسالش یاد بده که باید از خوش گذشتن به دوستاشون خوشحال باشن. اگه دوست های ما بدون ما دارن خوش می گذرونن، دلیل نمیشه که ما رو فراموش کنن و دیگه با ما دوست نباشن، برای همین هم نبایدحسودی کنیم یا بترسیم که کسی جامون رو بگیره. بهترین دوست ، همیشه بهترین دوست می مونه!

کتاب ما حرف نداریم!

مو ویلمز
مو ویلمز، زاده ی 11 فوریه ی 1968، نویسنده، انیماتور، صداپیشه و تصویرساز آمریکایی است.ویلمز در حومه ی شهر شیکاگو به دنیا آمد و در نیواورلینز بزرگ شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده ی هنر دانشگاه نیویورک گذراند و در سال 1997 با چریل کمپ ازدواج کرد. مو ویلمز اکنون به همراه خانواده اش در نورث همپتون ماساچوست زندگی می کند.