کتاب هبذول

Ha-B-Zo-Va-L
کد کتاب : 23215
شابک : 978-6229810279
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 420
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب هبذول اثر امید کوره چی

دنیای ماوراء الطبیعه دنیایی اسرارآمیز و وسوسه برانگیز است که ذهن هر انسانی را در دوره های مختلف زندگی اش درگیر می کند. اتفاقات و حوادثی در تاریخ ثبت شده اند که هیچ توجیه منطقی برای آن ها یافت نشده است اما ردپاهای مشترکی از موجوداتی عجیب و ناشناخته در آن ها دیده می شود. تقارن و تکرار این حوادث سبب شده تا پای آن ها به کتب تاریخی و ادبی هم باز شود و حتی در برخی از کتب مقدس هم به وجودشان اشاره شود. ماوراء الطبیعه به دلیل همین ناشناختگی و در عین حال قرن ها همبستگی با تاریخچه ی حیات بشر، همواره جذاب است و مخاطبان جسورتر و ماجراجوتری را به خود جلب می کند. مخاطبانی که بر ترس و وحشت خود از دنیای مخفی این موجودات غلبه کرده و می خواهند از چند و چون وجود آن ها آگاهی پیدا کنند.
در این میان امید کوره چی، نویسنده ی جسوری است که جرات کرده در زمینه ی ماوراء الطبیعه قلم بر کاغذ بچرخاند و از جهان مخفی سایه ها بگوید. وی در عرصه ی ایجاد فضای داستانی تخیلی در این ژانر به خصوص، به نوعی پیشگام محسوب شده و با هفت گانه ی هفت جن خود، داستان هایی با پس زمینه ی ادبیات ایرانی که در عین حال سبک و سیاق ماورایی خود را حفظ نموده اند ایجاد کرده است. آنچه این مجموعه را باورپذیر و دهشتناک تر جلوه می دهد، پیوندی است که نویسنده با حقایق تاریخی و روایت های مستند ایجاد کرده و به این ترتیب در تلاش است تا با ایجاد داستانی رمزآلود و سرگرم کننده، جنبه های ناشناخته ی موجوداتی را که قرن ها در سایه زیسته اند، برای مخاطب به تصویر بکشد. هبذول جلد چهارم از این مجموعه ی هفت کتابی محسوب شده و خواندن سه جلد نخست این مجموعه، که جز پرفروش ترین کتاب های ژانر ماورایی بوده اند، برای درک بهتر هبذول، به خواننده توصیه می شود.

کتاب هبذول

امید کوره چی
امید کوره چی متولد سال 1361 ، نویسنده و داستان نویس ایرانی می باشد.
قسمت هایی از کتاب هبذول (لذت متن)
معطل نکردم؛ دست جوان را گرفتم و بالا رفتم و به محض آن که پایم بر سنگ سفید مدور قرار گرفت، حروف منقوش روی سنگ در تلألویی عجیبی درخشیدند. درخششی که با همه درخشش هایی که تا به حال دیده بودم فرق داشت. این درخشش زنده بود و سیال؛ انگار موجودی زنده حجم تنش باز شود و من نقره های سیال را می دیدم ...