کتاب این درس است یا بازی

In Dars Ast Ya Bazi
سلام کلاس اولی ها 10
کد کتاب : 23289
شابک : 978-9643372731
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب این درس است یا بازی اثر داریوش صادقی

"این درس است یا بازی" کتابی است از "داریوش صادقی" و "فاطمه ندافی" که دهمین جلد از مجموعه کتاب‌های "سلام کلاس اولی ها" می‌باشد و در شانزده صفحه‌ به همت انتشارات نیستان به چاپ رسیده است. همانطور که از عنوان کتاب "این درس است یا بازی" بر می‌آید، نویسندگان این کتاب یعنی "داریوش صادقی" و "فاطمه ندافی"، آن را به شیوه‌ای تالیف کرده‌اند که علاوه بر آموزش کودک، لحظاتی مفرح را برای او فراهم آورد و به او حس بازی کردن با کلمات و حروف را بدهد.
"سلام کلاس اولی ها" مجموعه‌ای است که برای تسهیل و ارتقای مهارت خواندن در نوآموزان طراحی شده است و "این درس است یا بازی" نیز در راستای تقویت روانخوانی کودکان کلاس اولی، منطبق با برنامه‌ی درسی ارائه شده توسط آموزش و پرورش، حروف الفبا را به ترتیب آموزش می‌دهد.
واژه‌های کتاب همراه با حرکت یا اعراب‌گذاری آورده شده‌اند تا خوانش آنها توسط دانش‌آموزان کلاس اولی تسهیل شود و به جهت اینکه دانش‌آموز بدون خسته شدن از مطالعه و یادگیری لذت ببرد، هر صفحه حاوی یک یا دو جمله‌ی کوتاه است. این طراحی به کودک اجازه می‌دهد که با متن و تصاویر کتاب، راحت‌تر ارتباط برقرار کند و بتواند متوجه پیشرفت خود بشود. روند افزایش جملات کتاب، تدریجی و سبک است و به نوآموز این امکان را می‌دهد تا به مرور و با سرعت خودش، به خواندن متون طولانی‌تر و بزرگ‌تر عادت کند. "داریوش صادقی" و "فاطمه ندافی" در پایان کتاب "این درس است یا بازی"، چند فعالیت تکمیلی نیز در نظر گرفته‌اند که شامل بازی با واژه‌ها و تشخیص حروف در کلمات می‌باشد.

کتاب این درس است یا بازی

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...