کتاب فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب

Illustrated Dictionary Of Symbols In Eastern And Western Art
کد کتاب : 23451
مترجم :
شابک : ‎978-964-5545-62-6‏
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 434
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب اثر جیمز هال

کتاب فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب نوشته «جیمز هال» که توسط رقیه بهزادی به فارسی برگردانده شده است در سال 1398 توانست به چاپ هشتم در ایران برسد. همچنین این کتاب در سال 1994 میلادی نوشته شده است.
کتاب «فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب» علاوه بر اینکه همچون دیگر کتاب های چاپ شده در زمینه تاریخ هنر ، موضوع هنر مسیحی و غربی را مورد واکاوی خود قرار می دهد ، جلد حاضر شامل هنر مصر ، خاور نزدیک و دور، اروپای مسیحی و هند نیز می شود.

این کتاب اساسا همانطور که از نامش قابل دریافت است، آیکون های فرهنگی چون نماد های شرق و غرب را در تاریخ هنر رد یابی می کند.
کتاب« فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب» زبان نمادها را در هنر تفسیر می کند و در نهایت نشان می دهد چگونه نقاشی ها و مجسمه ها تصویری دقیق از امیدهای ساده و روزمره و ترس تا عمیق ترین آرمانهای فلسفی و مذهبی را بیان می کنند.
این کتاب نمادهایی از بسیاری از فرهنگ ها را توضیح می دهد و تفسیر می کند. علاوه بر آن بیش از 600 تصویر متن را شفاف تر و کامل تر می کند. در سراسر متن ارجاعات متعددی به مقدسات ، افسانه ها و داستان هایی وجود دارد که از آنجا نمادها ریشه گرفته اند.

کتاب فرهنگ نگاره ای نمادها در هنر شرق و غرب