کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20

New Media in Late 20th-Century Art
کد کتاب : 23538
مترجم : بیتا روشنی
شابک : 978-6005191486
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20 اثر مایکل راش

هنر قرن بیستم اغلب به عنوان گسست گسترده از سنت نقاشی توصیف شده است. همه جنبش های اصلی هنری ، از کوبیسم و دادا گرفته تا هنر اجرا و هنر مفهومی، به عنوان واکنشی در برابر سنت قرن ها نمایندگی جهان از نظر بصری با روش های قابل تشخیص آغاز شدند. اکنون تعاریف جدیدی از هنر و شیوه های بی شماری که می توان از طریق آن هنر را ساخت و تجربه کرد ، هنرمند را محکم در مرکز فعالیت هنری قرار می دهد.
کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20 این نظرسنجی هوشمند، تاریخچه رسانه های جدید در هنر را ردیابی می کند و شامل مباحث مربوط به ویدئو آرت ، هنر دیجیتال و رسانه ها و عملکرد است. هنر مبتنی بر فناوری (که شامل طیف گسترده ای از عکاسی تا فیلم تا فیلم تا واقعیت مجازی است) که با پیشرفت و اختراعات خارج از دنیای هنر آغاز شده است ، هنرمندان را به مناطقی هدایت کرده است که زمانی تحت سلطه مهندسان و تکنسین ها بودند.
مایکل راش نویسنده کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20 ، یک فیلمساز و هنرمند تئاتر است که برای Art New England ، Performing Arts Journal و سایر نشریات می نویسد.
اگر به دنبال این هستید که مدیوم های جدید هنری را در یک مجلد به صورت مبسوط مورد مطالعه قرار دهید این کتاب انتخاب بسیار هوشمندانه ای می تواند برای شما باشد. این کتاب توسط "بیتا روشنی" به فارسی برگردانده شده است.

کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20

مایکل راش
مایکل راش (1949 - 27 مارس 2015) مدیر هنری و لوئیس فاستر موزه هنر رز در دانشگاه براندیس و متعاقباً مدیر موزه هنرهای الی و ادیته گسترده در دانشگاه ایالتی میشیگان بود. او همچنین یک بازیگر بود و کتاب New Haven Register نوشت. راش دکترای الهیات و روانشناسی از دانشگاه هاروارد داشت. راش بر اثر سرطان لوزالمعده در 27 مارس 2015 در سن 65 سالگی درگذشت.
دسته بندی های کتاب رسانه های نوین در هنر قرن 20