کتاب آگوست در اسیج کانتی

August: Osage County
  • 220,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افراز افراز
    نویسنده:
کد کتاب : 2355
مترجم :
شابک : 978-6005218664
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

برنده ی جایزه ی پولیتزر نمایشنامه نویسی در سال 2008

برنده ی جایزه ی تونی بهترین نمایشنامه در سال 2008

برنده ی جایزه ی حلقه منتقدان تئاتر نیویورک در سال 2008

برنده ی جایزه ی دراماتیک نمایشنامه ی شاخص در سال 2008

برنده ی جایزه ی اوتر کریتیکس نمایشنامه در سال 2008

معرفی کتاب آگوست در اسیج کانتی اثر تریسی لتس

آگوست در اسیج کانتی یک نمایشنامه تراژیک کمدی اثر تریسی لتس است. این کتاب در سال 2008 جایزه پولیتزر درام را دریافت کرد. این نمایش در 28 ژوئن 2007 در تئاتر Steppenwolf در شیکاگو به نمایش درآمد و در 26 اوت 2007 بسته شد. اولین نمایش برادوی خود را در تئاتر امپریال در 4 دسامبر 2007 داشت.
این نمایش اولین نمایش خود را در بریتانیا در تئاتر ملی لندن در نوامبر 2008 انجام داد. تور ملی ایالات متحده در 24 ژوئیه 2009 با اولین اجرای خود در تئاتر بوئل دنور آغاز شد.
در سال 2013، توسط تایوانی Greenray Theater اقتباس و روی صحنه آورده شد. داستان و شخصیت ها بدون تغییر باقی ماندند، با این تفاوت که داستان در یک خانواده تایوانی اتفاق افتاد. این اکشن در طول چند هفته در ماه آگوست در خانه سه طبقه بورلی و ویولت وستون در خارج از پاوهوسکا، اوکلاهما رخ می دهد.
نمایشنامه با بورلی وستون، شاعری که زمانی مشهور بود آغاز می شود که با جانا، زن جوانی، مصاحبه می‌کند تا به عنوان آشپز و مراقب همسرش ویولت، که به دلیل استفاده زیاد از سیگار در بیشتر عمرش به سرطان دهان مبتلا شده، اسنخدام شود. ویولت یک مصرف کننده شدید الکل است که به انواع مختلف داروهای تجویزی معتاد است و پارانویا و تغییرات خلقی را نشان می دهد. بورلی، که آزادانه اعتراف می‌کند که الکلی است، به آرامی درباره مشکلات فعلی ویولت صحبت می‌کند، که بورلی اذعان می‌کند که بیشتر آن‌ها نتیجه شیاطین شخصی هستند که بسیار قدرتمندتر از آن هستند که با مواد مخدر درمان شوند. ویولت به وضوح تحت تأثیر داروهایش وارد صحنه می شود و ...

کتاب آگوست در اسیج کانتی

تریسی لتس
تریسی لتس نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس و بازیگر آمریکایی است. او موفق به دریافت جایزه پولیتزر برای نویسندگی نمایشنامهٔ آگوست: اوسیج کانتی (۲۰۰۸) شده است. او همچنین توانست جایزه تونی را برای بازی در نمایش چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟ (۲۰۱۳) به دست آورد.