کتاب دختران مطرود

The Broken Girls
کد کتاب : 14436
مترجم :
شابک : 978-6229582725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 411
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

دختران در هم شکسته
The Broken Girls
کد کتاب : 23655
مترجم :
شابک : 978-6226513838
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 382
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختران مطرود اثر سایمون سنت جیمز

در کتاب« دختران مطرود » میخوانیم : در ورمونت ،1950 مکانی برای دخترانی که هیچ کس آنها را نمی خواهد ، افراد مشکل ساز ، فرزندان نامشروع و دختران خیلی باهوش ، وجود دارد که آن را سالن آیدل وایلد می نامند و در شهر کوچکی که در آن قرار دارد ، شایعاتی مبنی بر این که مدرسه شبانه روزی نفرین شده است ،شنیده می شود . چهار نفر از این دختران که هم اتاقی هستند ،از ترس زمزمه های وحشتناکی که شنیده اند به هم نزدیک شده ،با هم دوستانی نزدیک می شوند و دوستی آنها مستحکم تر می شود ، تا اینکه یکی از آن ها به طرز مرموزی ناپدید می شود.
در ورمونت ، 2014 داستانی در ادامه ی داستان دختر مفقود شده شکل می گیرد . به همان اندازه ای که او تلاش کرد ، روزنامه نگار فیونا شریدان هم نمی تواند جلوی تجدید نظر در مورد حوادث پیرامون مرگ خواهر بزرگترش را بگیرد . بیست سال پیش ، جسد خواهرش در مزارع بزرگ ایدر در نزدیکی ویرانه های سالن آیدل ویل پیدا شده بود و اگرچه دوست پسر خواهرش محاکمه شد و به جرم قتل محکوم شد ، فیونا تردیدی ندارد که هیچ چیز در مورد این پرونده درست نبوده است . وقتی فیونا متوجه می شود که سالن آیدل ویل توسط یک نیکوکار ناشناس ترمیم می شود ، تصمیم می گیرد داستانی در مورد آن بنویسد . اما یک کشف تکان دهنده در هنگام نوسازی ، گم شدن خواهرش را به رازهایی مرتبط می کند که در گذشته پنهان مانده اند. ...

کتاب دختران مطرود


ویژگی های کتاب دختران مطرود

نامزد جایزه بهترین کتاب گودریدز سال 2018

سایمون سنت جیمز
سیمون سنت جیمز نویسنده برنده جایزه The Broken Girls و The Haunting of Maddy Clare است که موفق به دریافت دو جایزه RITA از نویسندگان Romance of America و یک Arthur Ellis Award از نویسندگان جنایی در کانادا شد.او اولین داستان ارواح خود را، در مورد یک کتابخانه خالی از سکنه، که در دوران دبیرستان بود، نوشت و بیست سال در پشت صحنه تلویزیون مشغول بکار بود.
نکوداشت های کتاب دختران مطرود
“A creepy tale about the haunting power of the unseen.”
"یک داستان ترسناک در مورد قدرت حیرت انگیز نادیده گرفتن"
Publishers Weekly Publishers Weekly

“[The Broken Girls] mixes a creepy supernatural tale with a gripping mystery. It also works well as a story about unshakeable friendship, parenting issues, obsession and sexism folded into a satisfying plot that straddles two eras of time.”
"کتاب دختران مطرود داستان های ترسناک ماوراالطبیعه را با یک راز جنجالی ترکیب می کند. همچنین به خوبی داستانی در مورد دوستی ناگسستنی ، مسائل مربوط به والدین ، وسواس وگرایش جنسی را در یک طرح رضایت بخش که دو دوره از زمان را دنبال می کند ، کار می کند. »
Associated Press

قسمت هایی از کتاب دختران مطرود (لذت متن)
حالا کیتی این جا در اتاق شمارهٔ سی ۳ چندتایی هم اتاقی داشت که باید اعتراف می کرد زیاد هم بد نیستند. آیدلوایلد، مدرسهٔ شبانه روزی، آخرین پناهگاهی بود که پدر و مادرها عوامل شرمندگی، شکست و دختران متمردشان را در آن پنهان می کردند. دور از چشم دیگران و در پس جنگل های ورمونت. مدرسه تنها ۱۲۰ دانش آموز داشت: دختران نامشروع، دختران همسران سابق، دختران خدمتکاران، دختران مهاجر و دخترانی که رفتار ناشایستی داشتند و نمی توانستند چیزی بیاموزند. اغلب آن ها مدام با هم درگیر می شدند و به هیچ کس اعتماد نداشتند، اما برعکس، کیتی فکر می کرد این دخترها تنها کسانی هستند که او را درک می کنند. تنها کسانی بودند که وقتی به آن ها می گفت چند بار از خانه فرار کرده فقط بی خیال شانه بالا می انداختند.