کتاب هراس های بزرگ

Sempé Panic Stations
  • 15 % تخفیف
    150,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده:
کد کتاب : 23872
مترجم :
شابک : ‏‫‭‫‭978-6001520075
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هراس های بزرگ اثر سامپه

این پنجمین آلبوم از تصاویر و کارتون‌های ژان ژاک سمپه که توسط فایدون منتشر می‌شود، دارای شخصیت‌های آشنای سمپه مانند هنرمندان، روان‌شناسان و زوج‌های کمابیش خوشبخت است، اگرچه رایانه‌های ظالم و بیگانگان به طرز شگفت‌انگیزی به صورا دوستانه نیز ظاهر می شوند. این کتاب تازه، خنده دار و به زیبایی به سبک تکرار نشدنی سمپه نشان داده شده است، این کتاب برای علاقه مندان به کارتون و مخاطبان عام جذاب خواهد بود.
ژان-ژاک سامپه که معمولا به عنوان سامپه شناخته می‌شود (فرانسوی: Jean-Jacques Sempé‎؛ زادهٔ ۱۷ اوت ۱۹۳۲ - درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۲۲)، کاریکاتوریست فرانسوی بود. او به خاطر مجموعهٔ نیکولا کوچولو که با رنه گوسینی خلق کرد و همچنین به خاطر طرح‌های پوسترگونهٔ خود مشهور است.او چندین دهه برای مجله نیویورکر طراحی جلد انجام داد.
آثار او به عنوان جلد مجله نیویورکر از سال ۱۹۷۸، بیش از صد بار ظاهر شده‌است. او تصویرگری رمان داستان آقای سومر اثر پاتریک زوسکیند را در سال ۱۹۹۱ انجام داد.مجموعه نیکولا کوچولو نیز به ۳۰ زبان ترجمه شد. به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد وی، موزه ویلهلم بوش نمایشگاهی از آثار او در سال ۲۰۱۲ برگزار کرد.

کتاب هراس های بزرگ

سامپه
ژان-ژاک سامپه (Jean-Jacques Sempé‎) که معمولاً به عنوان سامپه شناخته می‌شود، کاریکاتوریست فرانسوی است. او در دهه ۱۹۵۰ اقدام به تصویرگری مجموعهٔ رنه گوسینی و نیکولا کوچولو کرد. بیش از همه برای طرح‌های پوسترگونهٔ خود مشهور است.در نوجوانی بعد از آنکه از مدرسه اخراج شد، تلاش‌های او برای اشتغال در مکان‌های مختلف راه به جایی نبرد. به خاطر تأمین نیازهای اولیه زندگی، وارد ارتش شد و در این هنگام در نقاشی نیز فعالیت داشت. نقطه عطف زندگی سامپه آشنایی و همکاری او با گوسینی ...
نکوداشت های کتاب هراس های بزرگ
Sempé goes about showing us up with great good nature. … his drawing is consistently delightful.
سمپه به ما نشان می دهد که طبیعت خوبی دارد. ... نقاشی او به طور مداوم لذت بخش است.
Sunday Telegraph Sunday Telegraph

Drawings [that] are eloquent in every language.
نگاره هایی [که] در هر زبانی گویا است.
Week

قسمت هایی از کتاب هراس های بزرگ (لذت متن)