کتاب سجاده و صلیب

Sajadeh Va Salib
کد کتاب : 23923
شابک : 978-9643728373
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سجاده و صلیب اثر هما پوراصفهانی

ویولت مدتی است همراه با خانواده از فرانسه به ایران بازگشته است. ویولت اصلیتی ایرانی دارد اما مسیحی است. ویولت در دانشگاه با برادر و خواهری به نام آراد و ارگل آشنا می شود و بیشتر اوقات خود را با آنان می گذراند. ارگل به دوست صمیمی ویولت تبدیل می شود اما آراد از بسیاری جهات با ویولت فرق دارد. آراد و ارگل خانواده ای مذهبی دارند. این دوستی و اختلاف عقیده آن ها را دچار کشمکش های جذابی می کند تا نویسنده دوست داشتن و عشق را از منظری دیگر برای مخاطبان روایت کند.

کتاب سجاده و صلیب

هما پوراصفهانی
هما پور اصفهانی از رُمان نویسان با سابقه ی کشورمان است که در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۹ در شهر اصفهان متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد.هما پور اصفهانی تقریباً از ۱۰ سالگی نوشتن را شروع کردند اما هیچ گاه فکر نمی کردند که استعداد منحصربفردی در نوشتن داشته باشند.خود ِ ایشان در این زمینه می گویند: فکر می کردم همه می توانند بنویسند، اما رفته رفته متوجه شدم که خیلی از افراد حتی از پس نوشتن یک انشای ساده هم بر نمی آیند.
قسمت هایی از کتاب سجاده و صلیب (لذت متن)
توی تخت خواب وول می زدم، اما همه حواسم اون پایین وسط حیاط بود. می دونستم باید کپه مرگمو بذارم تا بتونم زود بیدار شم و به کارام برسم، اما کو خواب؟ چیزی که از چشمام فراری شده بود و اصلا هم قصد نداشت خودشو به پلکای من تسلیم کنه و ...