کتاب پوپولیسم ایرانی

Iranian Populism
تحلیل کیفیت حکمرانی محمود احمدی نژاد از منظر اقتصاد و ارتباطات سیاسی
کد کتاب : 23924
شابک : 978-6009645275
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 402
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پوپولیسم ایرانی اثر علی سرزعیم

کتاب "پوپولیسم ایرانی" با عنوان فرعی "تحلیل کیفیت حکمرانی محمود احمدی نژاد از منظر اقتصاد و ارتباطات سیاسی
" نوشته "علی سرزعیم" است که توسط نشر "کرگدن" منتشر شده است. علی سرزعیم در این کتاب تلاش کرده است که از طریق واکاوی گفتمان موجود در دولت محمود احمدی نژاد، به شکلی از پوپولیسم که او نام پوپولیسم ایارانی را بر روی آن می گذارد برسد و یک صورت بندی دقیقی از آن ارائه دهد. او تلاش کرده است تمام ابعاد این شکل از پوپولیسم را برای مخاطب فارسی زبان ترسیم کند.

این کتاب بصیرت های فراوانی برای همه گروه هایی که به تحولات دوران معاصر ایران علاقه مند هستند در خود جای داده است. آنچه این کتاب را خواندنی و جذاب می کند جابه جایی مکرر تحلیل گر از سطوح خرد و حتی فردی تا سطوح بسیار کلان و ملی است. به همین علت، خواننده در هیچ مرحله ای از خواندن کتاب خسته نمی شود. کتاب حاضر به خوبی چگونگی شکل گیری خط مشی های عوام پسند را در دوره ای از تاریخ ما نشان می دهد و به روشنی به ما می گوید که مردم انگیزی در بلند مدت چه پیامدهایی برای جامعه ما دارد.

کتاب پوپولیسم ایرانی

علی سرزعیم
علی سرزعیم متولد ۱۳۵۴ اقتصاددان ایرانی و استادیار دانشگاه علامه طباطبایی است. سرزعیم دوره کارشناسی مهندسی مکانیک را در دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی اقتصادی را از مؤسسه عالی آموزش و پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتری اقتصاد را در دانشگاه میلان گذراند. کتاب او تحت عنوان اقتصاد برای همه که بیان‌کننده مفاهیم اقتصادی برای مخاطبان عام است، مورد توجه صاحبنظران قرار گرفته‌است. سرزعیم کتابی هم تحت عنوان پوپولیسم ایرانی دربارهٔ دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌...
دسته بندی های کتاب پوپولیسم ایرانی