کتاب کتاب تبتی مردگان

The Tibetan Book of the Dead
کد کتاب : 23993
مترجم :
شابک : 978-6002532992
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 800
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تبتی مردگان اثر کارما لینگپا

در دسترس ترین و آموزنده ترین نسخه ی کلاسیک بودایی موجود ، با آموزش در مراقبه ، تفسیر روشن و راهنمایی در استفاده عملی از نیایش.
قرنهاست که به اصطلاح "کتاب تبتی مردگان" به عنوان سنگ بنای خرد بودایی و اندیشه ی دینی شناخته می شود. اخیرا ، به دلیل بینش روانشناختی خود در مورد روند مرگ و مردن- و آنچه که آنها می توانند به ما در مورد روشهای زندگی خود بیاموزند ، در جهان غرب بسیار تأثیرگذار شده است. همچنین مشخص شده است که این روش برای افرادی که اخیرا عزیزانشان را از دست داده اند ، در روند عزاداری بسیار مفید بوده است.
این اثر در قرن هشتم میلادی نوشته شده است و هدف آن آماده سازی روح برای آزمایش ها و تحولات جهان پس از آن است. پیام عمیق آن این است که هنر مردن به اندازه ی هنر زندگی مهم است. با بهره گیری از سنت های معنوی تبتی ، عملکردهای ذهن را در مظاهر مختلف آن - ترسناک و تسکین دهنده ، خشمگین و زیبا - به ما نشان می دهد ، که پس از مرگ در هوشیاری آن مرحوم به وضوح ظاهر می شود. با شناخت این مظاهر ، می توانیم به حالت روشنگری ، هم در این وجود و هم در موجود آینده دست یابیم.
این ترجمه معتبر شکل و روح اصلی را حفظ می کند و به ویژه توسط خوانندگان غربی توسط رابرت اف اف تورمان ، یکی از برجسته ترین محققان تبتی در آمریکا و از نزدیکان دالایی لاما تهیه شده است.

کتاب کتاب تبتی مردگان

نکوداشت های کتاب تبتی مردگان
The whole text is a vast source of inspiration.
کل این کتاب منبع بزرگی از الهام است.
Francesca Fremantle

One of the great scripts of world civilization . . . a voyage inside the profound imagination of a people
یکی از بزرگترین متون تمدن جهان است. . . سفری درون تخیل عمیق مردم.
Time Out

قسمت هایی از کتاب تبتی مردگان (لذت متن)