کتاب صنعت شادی

The Happiness Industry
کد کتاب : 24064
مترجم :
شابک : 978-6002533227
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب صنعت شادی اثر ویلیام دیویس

در گذشته هیچ سر نخی درباره ی آنچه مردم را شاد می کند نداشتیم،اما حالا از آن اطلاع داریم.
هدف راهب بودایی که در نشست مجمع جهانی اقتصاد (2014) برای رهبران جهان دربارة مراقبه سخنرانی می کرد چه بود؟ چرا در بسیاری از شرکت های بزرگ موفق، منصبی به عنوان «مدیریت ارشد شادی» وجود دارد؟ فردی که می خواهد شما را استخدام کند، از ترکیبات شیمیایی مغزتان چه موضوعی دستگیرش می شود؟
در دهة گذشته، دولت ها و شرکت های بزرگ، بیش از پیش به اندازه گیری احساسات مردم علاقه مند شده اند: شاخص شادی، شادی ناخالص ملی، تندرستی وروان شناسی مثبت گرا همه اصطلاحاتی هستند که امروزه بر سبک زندگی مان حاکم شده اند. درنتیجه، احساسات و عواطف ما به منبعی جدید برای خرید و فروش تبدیل شده است.
ویلیام دیویس در این کتاب، با پژوهشی جالب، تاریخ، علم و ایده ها را با هم تلفیق می کند و نشان می دهد که چگونه تندرستی بر تمام جوانب زندگی ما از جمله کسب وکار، امور مالی، بازاریابی و تکنولوژی هوشمند تأثیر می گذارد. کتاب حاضر شما را بر آن می دارد تا در مورد همة امور زندگی تان بازنگری کنید.
ویلیام دیویس (نویسندة کتاب) جامعه شناس و اقتصاددان سیاسی است. نوشته های او در نشریات New Left Review، Prospect، Financial Times،Political Quarterly و Daily Beastمنتشر شده است.

کتاب صنعت شادی

ویلیام دیویس
ویلیام دیویس (1976) نویسنده انگلیسی، نظریه پرداز سیاسی و جامعه شناس است. کار او به موضوعات مصرف گرایی، خوشبختی و تاریخ و عملکرد تخصص در جامعه می پردازد. دیویس برای انواع روزنامه ها و نشریات دوره ای از جمله The Guardian ، New Left Review ، London's Books and The Atlantic نوشت. در سال 2015 دیویس کتاب دوم خود را با عنوان صنعت خوشبختی منتشر کرد، که ارتباط بین سرمایه داری مصرف کننده، داده های بزرگ و روانشناسی مثبت را ارزیابی می کند. دیویس مدیر عامل مرکز تحقیقات اقتصاد سیاسی در لندن است.