کتاب هیتلر و نازی ها

Hitler and the Nazis
برپایه اسناد تاریخی
کد کتاب : 24105
مترجم :
شابک : 978-6002531124
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هیتلر و نازی ها اثر دیوید اف کرو

گسترده ترین منبع مستند درباره هیتلر و نازی ها خود نازی ها هستند. آنها اسناد بی شماری از جمله اسنادی مشروح از جنایات هولناک خود پدید آوردند. منابع دست اول در این زمینه عبارتند از: سخنرانی ها، اسناد درون حزبی نازی، شرح حال ها، نامه ها، یادداشت های روزانه و اسناد دولتی.
برخلاف بیشتر تاریخچه های رایش سوم که نویسندگان شان هزاران سند دست اول را جستجو کرده اند تا برداشت خود را از این رژیم ارائه دهند، این کتاب آن منابع دست اول را به سخن گفتن واداشته و نتیجه، شرحی زنده از کل تاریخچه ناسیونال سوسیالیسم از چشم اندازهای گوناگون شده است.
سخنان و نوشته های رهبران نازی مانند هیتلر، هیملر، گوبلز و اشپیر؛ شهادت ها، مصاحبه ها و خاطره های اعضای اس اس، گزارش روزنامه های خارجی و اسناد دولتی آلمان و کشورهای اشغالی؛ و مجموعه ای تاثیرگذار از مدارک بصری (پوسترهای تبلیغاتی، کاریکاتورها و عکس ها)، دستمایه مولف برای این اثر بوده است.

کتاب هیتلر و نازی ها

دیوید اف کرو
دیوید فرانسیس کرو (زاده 14 فوریه 1946) مورخ است.وی در سال 1967 کارشناسی ارشد خود را (افتخارات) در تاریخ در دانشگاه مک مستر در همیلتون، کانادا انجام داد.وی در سال 1970 مدرک M.A را در تاریخ و در 1975 دکتری از ماک واکر (پایان نامه: صنعت و جامعه: تاریخ اجتماعی یک شهر آلمانی ، 1914-1860) از دانشگاه کرنل در ایتاکا ، نیویورک. 1983 به دنبال یک M.A. در دانشگاه کمبریجبدست آورد.