کتاب گونتر گراس

Günter Grass
کد کتاب : 24112
مترجم : مریم طاهری آرزم
شابک : 978-6002531339
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گونتر گراس اثر هاینریش فورم وگ

گونترگراس اجازه نمی داد چیزی او را بفریبد. تجربه های او از سپری کردن دوران کودکی و نوجوانی در عصر سلطه نازی ها، سال های جنگ و سختی های پس از آن، دستاوردی ارزشمند برای داستان سرایی اش فراهم کرده بود. او می دانست که می بایست به همه چیز با واقع گرایی و ذکاوت، اما با تردید بنگرد و بر همین اساس، از لحظه های موهوم و پرتضاد این کامیابی ها لذت ببرد.
کتاب حاضر، شرح زندگی و آثار گونترگراس، نویسنده بزرگ آلمانی است که به دلیل نوع زیستش در دوره آلمان نازی و تالیفاتش پس از آن، همواره مورد توجه منتقدان و زندگینامه نویسان بوده است.
این کتاب از مجموعه “بزرگان اندیشه و هنر” منتشر شده که شامل کتاب هایی است که تصویری کامل از هنرمندان و اندیشمندان معاصر ارائه داده است. فیلسوفان، اندیشمندان و هنرمندان بنیانگزاران خرد بشری هستند و قرون نوزده و بیست میلادی دوران ظهور مکاتب و تفکرات نوین بوده است. هر یک از کتاب های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت های برجسته اندیشه و هنرجهان است که می تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آنها باشد. این کتاب ها ترجمه ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است.

کتاب گونتر گراس

هاینریش فورم وگ
هاینریش فورم وگ (زاده 20 20 مارس 1928 در گیزوید در نزدیکی سیگن ؛ 9 ژوئیه 2004 در کلن) منتقد ادبیات، مقاله نویس و نویسنده رادیوی آلمان بود.در گذشته، در یک خانواده طبقه کارگر بزرگ شد. پدرش در کارخانه فولاد والتز بود. از سال 1948 تا 1955 او زبان و ادبیات، فلسفه و روانشناسی آلمانی را در بن تحصیل کرد و دکترای خود را در مورد کریستف مارتین ویلاند انجام داد. وی پس از اتمام تحصیلات، به عنوان دراماتورژ در تئاتر Contra-Kreis در بن کار کرد. سپس وی سردبیر، سرانجام رئیس بخش ویژگی های دویچه زیتونگ شد.