کتاب مهرطلبی

The Disease to Please
بیماری راضی کردن دیگران
کد کتاب : 24125
مترجم :
شابک : 978-9647184267
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهرطلبی اثر هریت بریکر


خوشایند مردم فقط افراد خوبی نیستند که بیش از حد سعی می کنند همه را خوشحال کنند. کسانی که از بیماری راضی کردن دیگران رنج می برند افرادی هستند که وقتی می خواهند "نه" بگویند "بله" می گویند. از نظر آنها ، نیاز غیرقابل کنترلشان برای تأیید گرفتن از دیگران یک نوع اعتیاد است. ترس ناتوان کننده ی آنها از خشم و تقابل ، آنها را مجبور می کند تا از "خوب بودن" و "راضی کردن مردم" به عنوان استتار برای دفاع از خود استفاده کنند.
ویژه برنامه NBC ، بیماری راضی کردن دیگران این افسانه خطرناک را که " راضی کردن مردم" یک مسئله خوش خیم است ، منفجر می کند. نویسنده پرفروش و مهمان مکرر "اپرا" دکتر هریت بریکر گام های روشن ، مثبت ، عملی و به راحتی قابل انجامی برای بهبودی ارائه می دهد.
با یک مسابقه ساده اما آشکار شروع کنید تا بفهمید چه نوع مردم را دوست دارید. سپس بیاموزید که چگونه ایجاد تغییرات کوچک حتی در هر بخش از مثلث بیماری راضی کردن دیگران - شامل افکار ، احساسات و رفتار خود - باعث ایجاد یک تغییر چشمگیر ، مثبت و طولانی مدت در سندرم کلی می شود.به عنوان یک فرد بهبود یافته از بیماری راضی کردن دیگران، سرانجام خواهید دید که یک روش متعادل زندگی که دیگران را مورد توجه قرار می دهد اما تاکید خود را بر خشنود کردن خود و جلب رضایت خود می گذارد ، روشن ترین مسیر سلامتی و خوشبختی است.

کای ردفلید جیمسون نویسنده در مورد این کتاب نوشته است:
" فوق العاده... اگر با اینکه کجا، کی و چگونه بین خواسته های خود و دیگران خط بکشید درگیر هستید، این کتاب را بخرید."

کتاب مهرطلبی

هریت بریکر
هریت بریکر متولد 1 ژانویه 1948 و درگذشته 10 ژانویه 2004 ، بیش از 25 سال روانشناس بالینی و مشاور مدیریت در لس آنجلس / بورلی هیلز و پاسادنا ، کالیفرنیا بود. او همچنین نویسنده بسیاری از کتابهای روانشناسی محبوب بسیار موفق و مؤلف بسیاری از کتابهای پژوهشی برنده جوایز علمی و سایر انتشارات دانشگاهی بود. دکتر بریکر یک مرجع شناخته شده بین المللی در مورد استرس و مسائل زنان بود که همیشه به عنوان یک سخنران عمومی مورد تقاضای زیادی بود. او همچنین برای بسیاری از مجلات ملی زنان دیگر نوشت. به نقل از رسانه ها ،...