کتاب هنر به مثابه پیشه

Design as Art
کد کتاب : 47251
مترجم :
شابک : 978-6229591154
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

هنر و دیزاینر
Design as Art
کد کتاب : 81681
مترجم :
شابک : 978-6226963473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

طراحی در معنای هنر
Design as Art
کد کتاب : 24128
مترجم :

شابک : 978-6006654027
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طراحی در معنای هنر اثر برونو موناری

"برونو موناری" یکی از الهام بخش ترین طراحان تمام دوران بود که توسط پیکاسو به عنوان "لئوناردو جدید" توصیف شد. مناری اصرار داشت که طراحی زیبا، کاربردی و در دسترس باشد، و این کتاب "طراحی در معنای هنر" بسیار روشنگر و بسیار سرگرم‌کننده، ایده‌های او را در مورد طراحی بصری، گرافیکی و صنعتی و نقشی که در اشیایی که ما روزانه استفاده می‌کنیم، ارائه می‌دهد. لامپ‌ها، علائم جاده‌ای، تایپوگرافی، پوسترها، کتاب‌های کودکان، تبلیغات، ماشین‌ها و صندلی‌ها - اینها تنها برخی از موضوعاتی هستند که او نگاه نورانی خود را به آنها معطوف می‌کند.

برونو موناری هنرمند، طراح و مخترع ایتالیایی بود که به بسیاری از زمینه‌های هنرهای تجسمی (نقاشی، مجسمه‌سازی، فیلم، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک) در مدرنیسم کمک کرد. برونو موناری در اواخر دهه 1920 به جنبش "دوم" آینده نگر ایتالیایی در ایتالیا به رهبری فیلیپو توماسو مارینتی پیوست. در این دوره، موناری کلاژهایی را به مجلات ایتالیایی، که برخی از آنها بسیار تبلیغاتی بودند، ارائه کرد و آثار مجسمه‌سازی را خلق کرد که در دهه‌های آینده از جمله ماشین‌های بی‌فایده و کارهای انتزاعی-هندسی‌اش آشکار می‌شوند. پس از جنگ جهانی دوم موناری خود را با فوتوریسم ایتالیایی به دلیل مفاهیم اولیه فاشیستی آن اختلاف پیدا کرد.

کتاب طراحی در معنای هنر

برونو موناری
برونو موناری متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۰۷ در میلان و درگذشته ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۸، هنرمند و طراح ایتالیایی است که در زمینه‌های هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی، فیلم و طراحی صنعتی، و همچنین در شعر و ادبیات آثار گوناگونی برجای گذاشته‌است. او نویسنده کتاب‌های هنر نیز هست.
دسته بندی های کتاب طراحی در معنای هنر
نکوداشت های کتاب طراحی در معنای هنر
One of the most influential designers of the twentieth century . . . Munari has encouraged people to go beyond formal conventions and stereotypes by showing them how to widen their perceptual awareness
یکی از تاثیرگذارترین طراحان قرن بیستم. . . موناری با نشان دادن اینکه چگونه آگاهی ادراکی خود را گسترش دهند، مردم را تشویق به فراتر رفتن از قراردادهای رسمی و کلیشه ای کرده است.
International Herald Tribune

قسمت هایی از کتاب طراحی در معنای هنر (لذت متن)