کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم

101 Things I Learned in Architecture School
کد کتاب : 24142
مترجم : صدیقه قویدل
شابک : 978-6009253104
قطع : بیاضی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

آنچه در مدرسه معماری آموختم
101 Things I Learned in Architecture School
کد کتاب : 39614
مترجم :
شابک : 978-9643345501
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

101 نکته ای که در مدرسه معماری آموختم
101 things I learned in architecture school
کد کتاب : 77047
مترجم : احسان شیخ الحرم
شابک : 978-6009238897
قطع : بیاضی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم اثر ماتئو فردریک

این کتابی است که دانشجویان معماری می خواهند آن را در استودیو و در کوله پشتی خود نگه دارند. این کتاب همچنین ممکن است بخواهند از دید اساتید خود دور نگه دارند، زیرا به زبانی واضح و ساده مطالبی را بیان می کند که در کلاس درس مبهم هستند. این 101 درس مختصر در طراحی، طراحی، فرآیند خلاقانه و ارائه - از مبانی "چگونه خط بکشیم" تا پیچیدگی های تئوری رنگ ها - یک آغازگر بسیار مورد نیاز در سواد معماری را فراهم می کند، و دانشجو را به همان چیزی می رساند که اغلب وجود دارد و در برنامه درسی معماری مبهم یا بدون پایان باقی مانده است. هر درس از یک قالب دو صفحه ای، با توضیح مختصر و تصویری که می تواند از نموداری تا عجیب و غریب باشد، استفاده می کند. درس "چگونه یک خط بکشیم" با نمونه هایی از خطوط خوب و بد نشان داده شده است. درسی در مورد خطرات ناشی از تغییرات نامناسب سطح زمین، بازیگر تلویزیونی دیک ون دایک را در میان یک تصادف نشان می دهد. بحث در مورد تفاوت‌های متناسب بین ساختمان‌های سنتی و مدرن، ترسیمی از ساختمانی را نشان می‌دهد که به طور منظم به دو نیم تقسیم شده است. نوشته یک معمار و مربی که مه دوران دانشجویی خود را به خوبی به خاطر می‌آورد، 101 چیزی که در مدرسه معماری یاد گرفتم، راهنمایی‌های ارزشمندی را برای پیمایش در استودیوی طراحی و سایر کلاس‌ها در برنامه درسی معماری ارائه می‌کند. فارغ التحصیلان معماری - از طراحان جوان گرفته تا متخصصان باتجربه - برای الهام گرفتن و راهنمایی برای بازگشت به اصول اولیه هنگام حل یک مشکل طراحی پیچیده، به این کتاب نیز مراجعه خواهند کرد.

کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم

ماتئو فردریک
ماتئو فردريك یک معمار و طراح شهری در کمبریج ، ماساچوست است. وی در تعدادی از دانشکده ها و دانشگاه ها از جمله کالج معماری بوستون و انستیتوی فناوری ونتورث تدریس کرده است.
دسته بندی های کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم
نکوداشت های کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم
The winner of a host of prizes, this delicately laid-out book advises students how to approach a number of design principles. Including advice on everything from 'how to draw a line' to 'how to sketch a one-point perspective of a rectangular interior space' this is a must-have for anyone starting out in the field.
این کتاب با چیدمان ظریف به دانش آموزان توصیه می کند که چگونه به تعدادی از اصول طراحی نزدیک شوند. از جمله توصیه هایی در مورد همه چیز، از «نحوه کشیدن خط» تا «نحوه ترسیم پرسپکتیو یک نقطه ای از فضای داخلی مستطیل شکل»، برای هر کسی که در این زمینه شروع به کار می کند، ضروری است.
Will Coldwell

How to draw a line, the meaning of figure-ground theory, hand-lettering and the fact that windows look dark in the daytimeeach item has resonance beyond architecture.
نحوه رسم خط، معنای تئوری شکل-زمین، حروف دستی و این واقعیت که پنجره ها در روز تاریک به نظر می رسند، هر آیتم فراتر از معماری طنین انداز است.
Susan Salter Reynolds

قسمت هایی از کتاب 101 چیزی که در مدرسه معماری آموختم (لذت متن)