کتاب گابریل گارسیا مارکز

Gabriel Garcia Marquez
کد کتاب : 24148
مترجم :
شابک : 978-6005733433
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گابریل گارسیا مارکز اثر داگمار پلوئتس

گابریل گارسیا مارکز خالق برخی از مشهورترین رمان های قرن بیستم است که با وجودی که مضامین بومی و ملی کشورش را بازگو می کند، در تمام دنیا خواننده دارد و همواره مورد ستایش منتقدان و مخاطبان عام قرار داشته است. مارکز خالق دنیاهای خیال انگیز و واقعی و روایتگر تاریخ معاصر امریکای لاتین است. او پیش از شروع به داستان نویسی، کار روزنامه نگاری می کرد و بواسطه شغلی که داشت، فعالیت های سیاسی و ضددیکتاتوری را هم در پیش گرفته بود.
کتاب حاضر از مجموعه «بزرگان اندیشه و هنر» به شرح زندگی و اوج و فرودهای شخصی او پرداخته و گوشه گوشه حیات این نویسنده بزرگ و برنده نوبل ادبیات را به تصویر کشیده است.
هر یک از کتاب های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت های برجسته اندیشه و هنر جهان است که می تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آنها باشد. این کتاب ها ترجمه ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است.

کتاب گابریل گارسیا مارکز

داگمار پلوئتس
داگمار پلوئتس (زادهag 12 سپتامبر 1946 در هررسینگ ام امرسی) مترجم ادبیات آلمانی است.داگمار پلوئتس از سال 1948 تا 1965 در آرژانتین زندگی می کرد. او بعداً مطالعات آلمانی و عاشقانه را در دانشگاه مونیخ تحصیل کرد. پس از آن، وی به عنوان سردبیر نشر و روزنامه نگار آزاد کار کرد. او از سال 1984 مترجم آزاد اسپانیایی بوده است. پلوئتس در مونیخ زندگی می کند. او با نویسنده یو تیمم ازدواج کرده است. پدربزرگ او آلفرد پلوئتس است، که اوژنتیک را در آلمان تأسیس کرد و اصطلاح "بهداشت نژادی" را ترسیم کرد.