کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

How the West Really Lost God
نظریه ای جدید درباره سکولاریزاسیون
کد کتاب : 24156
مترجم :
شابک : 978-6008091622
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ اثر مری ایبرشتات

در این کتاب "چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟"، منتقد فرهنگی برجسته مری ابرشتات، نظریه جدید قدرتمندی را در مورد افول دین در جهان غرب ارائه می‌کند. حکمت متعارف این است که غرب ابتدا انحطاط مذهبی را تجربه کرد و به دنبال آن خانواده زوال یافت. این حساب استاندارد را تغییر می دهد. ابرشتات با گردآوری مجموعه‌ای از تحقیقات چشمگیر، از داده‌های تاریخی شگفت‌انگیز در مورد افول خانواده در فرانسه قبل از انقلاب تا فرهنگ عامه معاصر در ایالات متحده و اروپا، نشان می‌دهد که عکس این موضوع نیز صادق بوده است: تضعیف خانواده مسیحیت را بیشتر تضعیف کرده است.

ابرشتات با تکیه بر جامعه شناسی، تاریخ، جمعیت شناسی، الهیات، ادبیات و بسیاری از منابع دیگر، نشان می دهد که زوال خانواده و افول دینی در دنیای غرب دست به دست هم داده اند، به گونه ای که قبلا درک نشده است. آن را در یک تصویر جدید و چشمگیر قرار می دهد که پایان نامه کتاب را خلاصه می کند، "مارپیچ دوگانه جامعه، که هر یک برای بازتولید موفق به قدرت دیگری وابسته است."
ابرشتات در آخرین فصل‌های هشیارکننده، پیامدهای عظیم نابودی متقابل خانواده و ایمان در غرب را بیان می‌کند. در حالی که در برخی محافل تحسین افول دین و خانواده هسته ای مد شده است، همانطور که ابرشتات نشان می دهد هزینه های اجتماعی، اقتصادی، مدنی و سایر موارد هنگفتی در هر دو افول وجود دارد. نتیجه گیری او این سوال وسوسه انگیز را در نظر می گیرد: آیا بحران اقتصادی و جمعیتی که اکنون اروپا را متلاطم کرده و به آمریکا سرایت کرده است، نتیجه ناخواسته احیای خانواده به عنوان بادوام ترین جایگزین برای دولت رفاه شکست خورده را خواهد داشت - نتیجه ای که می تواند زمینه را برای یک دین مذهبی فراهم کند.

کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

مری ایبرشتات
مری ایبرشتات مقاله نویس ، رمان نویس و نویسنده چندین کتاب غیرداستانی آمریکایی است. نوشته های او در چندین انتشارات از جمله Quillette ، TIME ، وال استریت ژورنال ، واشنگتن پست و چند انتشاراتی دیگر منتشر شده است. در مارس 2017 ، او به عنوان پژوهشگر ارشد مؤسسه Faith & Reason معرفی شد.
دسته بندی های کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟
نکوداشت های کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟
You cannot understand the real philosophical problems of the West–which have been mounting for 40 years—without reading Mary Eberstadt’s new book How the West Really Lost God.”
بدون مطالعه کتاب جدید مری ابرشتات، نمی توانید مشکلات فلسفی واقعی غرب را که 40 سال است در حال افزایش است، درک کنید.
Jonathan V. Last

Every Christian leader who’s interested in engaging today’s culture (and who shouldn’t be?) should have this book on his or her desk. Her research and historical perspectives are fascinating, and I’m confident that she’ll give you enormous new information that will help you engage today’s non-believing culture more effectively.
هر رهبر مسیحی که علاقه مند به درگیر کردن فرهنگ امروزی است (و چه کسی نباید باشد؟) باید این کتاب را روی میز خود داشته باشد. دیدگاه های تحقیقاتی و تاریخی او شگفت انگیز است، و من مطمئن هستم که او اطلاعات بسیار جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند فرهنگ غیرمذهبی امروز را به طور موثرتری واکاوی کنید.
Christian News Journal

قسمت هایی از کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ (لذت متن)