کتاب مجموعه آکادمی شاهزاده خانم ها

Princess Academy
3 جلدی
  • 15 % تخفیف
    655,000 | 556,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24383
مترجم :
شابک : 978-6003538405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 968
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت
تعداد جلد : 3

نامزد مدال نیوبری سال 2006

برنده جایزه کتاب یوتا سال 2005

نامزد جایزه کتاب کودکان دوروتی کانفیلد فیشر سال 2007

نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان Rebecca Caudill سال 2008

معرفی کتاب مجموعه آکادمی شاهزاده خانم ها اثر شنون هیل

آکادمی شاهزاده خانم ها یک مجموعه رمان فانتزی نوشته ی شنون هیل است که به بررسی مضامین خانواده ، روابط و تحصیلات می پردازد که اولین جلد از آن در 16 ژوئن 2005 توسط بلومزبری منتشر شد. این داستان از میری چهارده ساله شروع می شود که در یک آکادمی شرکت می کند. آکادمی ای که تعیین می کند چه کسی شاهزاده را می برد. این کتاب به عنوان برنده جایزه ی افتخار نیوبری 2006 و همچنین پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز نامگذاری شد. اولین کتاب از این مجموعه دختران کوهستان نام دارد که در آن با میری آشنا می شویم. میری در کوهی زندگی می کند که در آن ، اجدادش سال های سال زندگی ساده ای داشته اند. سپس خبر می رسد که کاهنان پادشاه دهکده ی او را به خانه شاهزاده خانم آینده تبدیل کرده اند. پس از یک سال ، شاهزاده عروس خود را از میان دختران روستا انتخاب می کند.
وزرای پادشاه یک آکادمی در کوه راه اندازی کردند و هر دختر نوجوانی باید در آن حضور پیدا کند و یاد بگیرد که چگونه یک شاهزاده خانم شود. به زودی میری در می یابد که با رئیس سختگیر آکادمی ، رقابت تلخ دختران و خواسته های متناقض خود روبرو می شود. برنده شدن در این مسابقه می تواند هر آنچه را که در تمام زندگی اش میخواهد به او بدهد - اما این به معنای پشت سر گذاشتن خانه و خانواده اش هم است. جلد های بعدی این مجموعه شامل قصر سنگی و خواهران فراموش شده است. که هر دو ادامه ی ماجراهای میری در آکادمی هستند.

کتاب مجموعه آکادمی شاهزاده خانم ها

شنون هیل
شنون هیل (Shannon Hale) (زاده 26 ژانویه 1974 در سالت لیک سیتی ، یوتا) یک نویسنده آمریکایی است که در درجه اول داستان خیالی برای بزرگسالان می نویسد، از جمله کتاب Newbery Honor آکادمی پرنسس و دختر غاز. اولین رمان او برای بزرگسالان، آستینلند، در سال 2013 به یک فیلم اقتباسی شد. او فارغ التحصیل دانشگاه یوتا و دانشگاه مونتانا است. او همچنین کتاب هایی با همسرش دین نوشته است.
نکوداشت های کتاب مجموعه آکادمی شاهزاده خانم ها
Shannon Hale's books reignite my love of reading
کتاب های شنون هیل میل به خواندن را دوباره در من برانگیخت.
Stephenie Meyer

The book is a fresh approach to the traditional princess story with unexpected plot twists and great emotional resonance.
این کتاب رویکرد تازه ای به داستان سنتی شاهزاده خانم دارد. با پیچش های غیرمنتظره در طرح و طنین عاطفی عالی.
2006 Newbery Committee

Powerful and deeply engaging.
قدرتمند و بسیار درگیر کننده.
Kirkus Reviews on Princess Academy: Palace of Stone

قسمت هایی از کتاب مجموعه آکادمی شاهزاده خانم ها (لذت متن)
ماردا سر یکی از بزها را میان دو پایش نگه داشته بود و میری مشغول دوشیدن آن بود. در همان حال ماردا پرسید: «دارم فکر میکنم تا چه مدت بعد از رفتن تو مگسه همون جا مونده بوده؟» ظهر ماردا به معدن رفت تا به پدرش کمک کند. با آنکه هر روز در آن ساعت ماردا میری را رها می کرد و به معدن می رفت، آن روز میری چیزی نگفت.

میری بزها را پشت خانه برد، تنها جایی که هنوز کمی علف بلند داشت. تا زمستان، بزها ریشه ی علف ها را هم در می آوردند. در خود ده هیچ سبزینه ای نمی رویید. تمام ده و کوچه های آن تا عمقی که میری می توانست بکند، پوشیده از سنگریزه و خرده سنگ های کوهستان بود. به هر حال زندگی کردن در کنار یک معدن هزینه هایی هم داشت.