کتاب خود آموز معلمان

EPZ 100 + Ideas for Managing Behaviour
120 نکته مهم برای اداره کلاس
  • 10 % تخفیف
    34,000 | 30,600 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آوین آوین
    نویسنده:
کد کتاب : 2439
مترجم :
شابک : 978-9648148435
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خود آموز معلمان اثر جانی یانگ

جانی یانگ در کتاب هنر معلمی: ۱۲۰ راهکار مهم در تدریس و کلاس داری، ۱۲۰ مورد از بهترین یادداشت ها در بار ه ی چگونگی برخورد با دانش آموزانی که رفتار مشکل آفرین دارند، را خلاصه کرده است.
زمانی که جانی یانگ کار معلمی را شروع کرد، آرزو داشت کتابی به دستش برسد که اندرزهایی عملی در بار ه ی چگونه بهتر تدریس کردن را به او بدهند. کم کم از متون رسمی و دانشگاهی بد تدوین شده که گویی اصلا ربطی به تجربیات کلاس درس ندارد، نومید شد. به همین دلیل بود که نظرات و یادداشت های خودش را به صورت کتابی در آورد که به معلمان تازه کار و به معلمان با تجربه نیز کمک کند.
زیبایی این یادداشت ها در این است که همگی در محیط کلاس درس عملا مورد محک و آزمایش قرار گرفته است. برخی از آن ها مثال هایی عینی از سخنانی است که شاید هر معلمی در یک موقعیت خاص تدریس از آن استفاده کند. برخی نیز توضیحاتی برای آگاه سازی معلمان از محدوده های خطر و بسیاری نیز راهکارهای پیشنهادی برای کار کردن با شاگردان بدقلق است.

اگر یک معلم باتجربه هستید یا تجربه کمی در تدریس دارید، استراتژی هایی در این کتاب وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد. مواردی که در "خود آموز معلمان" مطرح شده است شامل مواردی است که از حل مشکلات جدی مانند زورگویی و درگیری شروع شده و تا حتی کوچکترین تغییرات موثر - کاهش تنش در کلاس ، استفاده از نوع صحیح زبان بدن و استفاده از زبان خلاق برای درگیر کردن دانش آموزان - در کلاس را پوشش می دهد.
جانی در نسخه جدید 20 ایده تازه ارائه می دهد. هر یک در chalkface سعی و آزمایش کرد. ایده ها شامل جلب احترام دانش آموزان و چگونگی برخورد با مشکلات جدی مانند دعوا در کلاس و مقابله با قلدری ها است.

کتاب خود آموز معلمان

قسمت هایی از کتاب خود آموز معلمان (لذت متن)
بعضی دانش آموزان دردسرساز، خیلی مهارت دارند که چگونه شما را به مشاجره بکشانند. برای مثال، ممکن است دانش آموزی با شما وارد جر و بحث شود، آن گاه دوستان خود را هم به کمک فرا بخواند. بهترین عکس العمل استفاده از «فن بدل » است. این جاست که باید آن چه را دانش آموز می گوید بپذیرید تا توجهات را مجددا به درس برگردانید. شاید چندین بار لازم شود که این کار را بکنید. گاهی هم خوب است که توجه خود را به سوی شاگردی معطوف کنید که می دانید به خوبی مشغول درس است.