کتاب همسر پنهانی

The Secret Wife
کد کتاب : 24420
مترجم :
شابک : 978-6007436967
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

همسر پنهان
The Secret Wife
کد کتاب : 31792
مترجم :
شابک : 978-9466799963
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 490
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب همسر پنهانی اثر گیل پل

دو زن. یک تاریخچه و رازهایی که از قرن ها می گذرد
** پرفروش ترین کتاب The USA Today **
**پرفروش ترین کتاب کیندل**
«رمانی هوشمندانه و داستانی جذاب... یک پیروزی.» دینا جفریس، نویسنده کتاب The Tuscan Contessa
عشق. احساس گناه و دلشکستگی.

1914: روسیه در آستانه ی فروپاشی قرار دارد و خانواده رومانوف با آینده ای وحشتناک مبهم روبرو می شود. دوشس بزرگ تاتیانا عاشق دیمیتری افسر سواره نظام شده است، اما وقایع به شکل فاجعه‌باری در می‌آیند و زندگی عاشقانه آنها - و زندگی آنها - را به خطر می‌اندازد. . .

2016: کیتی فیشر به کلبه دورافتاده ی پدربزرگش در آمریکا فرار می کند، پس از یک افشاگری ویرانگر که باعث می شود از لندن فرار کند. در آنجا، در سواحل دریاچه آکانابی، او آویز جواهری دیدنی را کشف می کند که او را به یک راز خانوادگی که مدت ها است که مدفون شده است، می کشاند. . .
کتاب همسر پنهانی ترسناک، تکان دهنده و زیبا نوشته شده، بدون زحمت از دل قرن ها می گذرد، در حالی که گذشته با حال در یک داستان فراموش نشدنی از عشق، از دست دادن و انعطاف پذیری ادغام می شود.
کتاب همسر پنهانی توسط شیدا رضایی ترجمه شده است. این کتاب را نشر جامی (مصدق) به چاپ رسانده است.

کتاب همسر پنهانی

گیل پل
رمان های تاریخی گیل پل به صدر نمودارهای امروز ایالات متحده، تورنتو گلوب و نامه و نمودارهای روشنایی انگلیس رسیده و به بیست زبان ترجمه شده است. وی در تاریخ نسبتاً اخیر، عمدتاً قرن بیستم، تخصص دارد و از ارزیابی مجدد شخصیتهای واقعی تاریخی و تلاش برای ورود به درون آنها لذت می برد.گیل همچنین کتاب های غیر داستانی تاریخی را می نویسد، از جمله تاریخچه پزشکی در 50 شی و مجموعه داستانهای عشق. این سریال که در سراسر جهان منتشر شده است شامل داستانهای عشق سلطنتی، داستانهای عاشقانه جنگ جهانی اول و داستانهای عش...
نکوداشت های کتاب همسر پنهانی
A marvellous moving adventure, full of vivid colour and atmospheric detail.
یک ماجراجویی متحرک شگفت انگیز، پر از رنگ های زنده و جزئیات.
Lulu Taylor

This was just magical. At the last line, tears rolled down my cheeks. Highly recommended
این کتاب جادویی بود در خط آخر اشک روی گونه هایم سرازیر شد. بسیار توصیه می شود.
Louise Beech

قسمت هایی از کتاب همسر پنهانی (لذت متن)
سوالات بسیاری باید پاسخ داده می شد. اگر تام طلاق می خواست، از نظر مالی چه شرایطی برایش ایجاد می شد؟ او نمی توانست با چندرغازی که از نقد تئاتر درمی آورد، زندگی کند. پولی که از ساختن دکور خانه ها به دست آورده بود، صرف خانه ای شده بود که با تام در آن ساکن بودند و غرورش اجازه نمی داد یک پنی هم از تام بگیرد. مجبور می شدند خانه را بفروشند و همچنین لازم بود شغل مناسبی پیدا کند که فقط خدا می دانست چه می تواند باشد. اما اگر می خواست ازدواجشان را حفظ کند، آیا می توانست دوباره به تام اعتماد کند؟ آیا می توانست بدون اینکه به کارن با دو تا «ر» فکر کند، با تام باشد؟ یادآوری تصویر این زن نیمه عریان در گوشی تام، کیتی را دل آشوب می کرد و اشک در چشمانش حلقه می زد. آخرین جرعه از قهوه اش را نوشید.