کتاب توت در سبد

Tout Dar Sabad
(سطح 1: کلاس اولی، کتاب اولی 4)
کد کتاب : 24425
شابک : 978-6003538313
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب توت در سبد اثر معصومه یزدانی

"توت در سبد" کتاب چهارم از سطح اول مجموعه کتاب های "کلاس اولی کتاب اولی" است که "معصومه یزدانی" آن را به نگارش درآورده و تصویرهای زیبای آن حاصل تصویرگری "مهدیه صفائی نیا" می باشد. این اثر که توسط انتشارات افق در سی و شش صفحه منتشر شده، فرصتی استثنایی برای کودکانی که به پایه ی اول دبستان قدم گذاشته اند، فراهم کرده و به آن ها این امکان را می دهد تا در کنار آموزش حروف الفبا در مدرسه، داستانی از همان حرف در اختیار داشته باشند تا بتوانند بهتر دروس دریافت شده را درک و هضم کنند.
علاوه بر نگارش عالی و متناسب با گروه سنی مد نظر، کتاب "توت در سبد" اثر "معصومه یزدانی" دارای تصویرسازی های فوق العاده ای از "مهدیه صفائی نیا" است که از طریق رنگ های گیرا و نقاشی های بامزه، توجه کودک را بیش از پیش به خود جلب می کند. داستان های کوتاه چند جمله ای در ترکیب با این نقاشی های زیبا بیشتر در ذهن کودک جا می افتد و او را به خواندن جملاتی که با فونت درشت هم تایپ شده اند، سوق می دهد. کتاب "توت در سبد" که از سطح یک کتاب های "کلاس اولی کتاب اولی" نشر افق می باشد، برای کودکان نوسوادی نوشته شده که درس های یک تا پنج از کتاب فارسی اول دبستان را به خوبی تمرین کرده اند و اکنون می خواهند با تمرین کلمه خوانی و جمله خوانی، نخستین گام های خود را برای مطالعه ی مستقل و کتاب خوانی بردارند. بنابراین دست به کار شوید و این جوانه های نوشکفته ی سرزمینمان را در برداشتن این قدم ها یاری دهید!

کتاب توت در سبد

معصومه یزدانی
معصومه یزدانی – متولد 1355، کارشناس ادبیات فارسی، نویسنده و روزنامه‌نگار، دبیر تحریریه‌ی نشریه‌ی کوله‌پشتی، ضمیمه‌ی روزنامه‌ی شهروند است.سی و دو سه سال پیش، یک اتاق پرنور، یک بابای زیرپوش آبی و یک دختر موفرفری پنج شش ساله که دو طرف یک کاغذ سفید روی شکم دراز کشیده‌اند و یکی یک خودکار هم دست‌شان است. بابای زیر پوش آبی به دختر موفرفری الفبا یاد می‌دهد و از همان روز الفبا می‌شود اولین جوانه‌ی آرزو توی دل دختر موفرفری. دختر موفرفری من بو...
قسمت هایی از کتاب توت در سبد (لذت متن)
آتوسا توت دوست دارد. او در سبد توت ندارد. توت دور است.