کتاب پیشتازان ایرانی - جلد اول

Iranian Pioneers
روایت زندگی و موفقیت 17 چهره ی برتر علمی معاصر ایران
کد کتاب : 24428
شابک : 978-6004391375
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

پیشتازان ایرانی - جلد دوم
Iranian Pioneers
روایت زندگی و موفقیت 17 چهره ی برتر علمی معاصر ایران
کد کتاب : 24429
شابک : 978-6004391382
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پیشتازان ایرانی - جلد اول اثر مجموعه ی نویسندگان

"پیشتازان ایرانی" اثری است که در آن "روایت زندگی و موفقیت 17 چهره ی برتر علمی معاصر ایران" به همت موسسه ی نشر شهر در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. در دنیای امروز، بیشتر از اینکه کتاب های موفقیت با شعار الفبای پیروزی و شادکامی طرفدار داشته باشند، توجه مخاطبان به سمت کتاب هایی جلب شده که در آن مطالبی صادقانه از زندگی یک فرد موفق گردآوری شده است. مطالبی که صرفا جنبه ی تزیینی نداشته و برای فروش بیشتر و جلب مخاطب طراحی نشده است، بلکه به صورت دقیق و موشکافانه، رمز و راز موفقیت را در زندگی افرادی کاوش می کند که به جای شعار دادن، خودشان آستین همت را بالا زده و دست به کار شدند. بسیاری از این انسان ها، حتی در صدد این نبوده اند که روزی به الگویی برای دیگران تبدیل شوند و می توان گفت که کارهایشان را صرفا برای نفس عمل و به ثمر رساندن اهداف والایشان انجام می داده اند؛ و این خود بهترین گواه برای رجوع به عملکرد آن هاست، چرا که نیت آن ها، نیتی قابل اطمینان و ستودنی است.
در کتاب پیش رو با عنوان "پیشتازان ایرانی"، "روایت زندگی و موفقیت 17 چهره ی برتر علمی معاصر ایران" مورد بررسی قرار گرفته است و حرف ها و ایده های افرادی واکاوی شده که هر کدام نور جدیدی را بر تجربه ای نو می تاباند. مخاطب با مطالعه ی این اثر به تجربیات "پیشتازان ایرانی" دست پیدا می کند و مسیری را که آن ها برای رسیدن به قله های موفقیت طی کرده اند، در کنار فراز و نشیب ها، دشواری ها و کامیابی های این مسیر، خواهد شناخت.

کتاب پیشتازان ایرانی - جلد اول

دسته بندی های کتاب پیشتازان ایرانی - جلد اول
قسمت هایی از کتاب پیشتازان ایرانی - جلد اول (لذت متن)
در خیابان مدرسه ما، کتابفروشی های زیادی بود. هنوز یادم هست که چطور در آن خیابان شلوغ راه می رفتیم و به کتابفروشی ها سر میزدیم و چقدر همه اینها برای ما هیجان انگیز بود. آن موقع اجازه نبود که خیلی با کتابها ور برویم و باید بلافاصله آنها را می خریدیم؛ بنابراین خیلی کتابها تصادفی به دستمان می افتاد...