کتاب می خواهم زندگی ام را تغییر دهم

I Want to Change My Life
شناخت درمانی و آرام سازی ذهنی در مقابله با افسردگی،اضطراب و اعتیاد
کد کتاب : 24431
مترجم :
شابک : 978-6003401846
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب می خواهم زندگی ام را تغییر دهم اثر استیون ملمیس

کتاب "می خواهم زندگی ام را تغییر دهم" شامل یک برنامه ی 5 ماده ای برای غلبه بر اضطراب ، افسردگی و اعتیاد است. این کتاب مهارت های مقابله ای جدید مانند شناخت درمانی ، مدیریت استرس و ذهن آگاهی را همراه با دستورالعمل های گام به گام نحوه ی استفاده از آن ها به شما می آموزد و شامل تمرینات بی شمار و یک برنامه ی یک ماهه برای کمک به شما در ابتدای کار است. دکتر "استیون ملمیس" ، یکی از خبره ترین پزشکان در موضوعات اعتیاد و اختلالات خلقی است که به هزاران نفر کمک کرده است تا زندگی خود را بهبود بخشند. با کمک کتاب "می خواهم زندگی ام را تغییر دهم" کشف می کنید ، که چرا استرس و تفکر منفی از علل مهم اضطراب ، افسردگی و اعتیاد هستند و برای کاهش استرس خود تکنیک های جدیدی خواهید آموخت. آیا فکر می کنید همه چیز باید کامل باشد و چیزی کمتر از کامل شکست است؟ آیا به چند نکته منفی می پردازید و بسیاری از موارد مثبت زندگی خود را نادیده می گیرید؟ این کتاب به شما می آموزد که چگونه بر این نوع تفکر غلبه کنید تا بتوانید زندگی خود را بهبود ببخشید . این کتاب برای شروع کار یک برنامه ی گام به گام یک ماهه دارد. اگر مراحل ساده ی مندرج در این کتاب را دنبال کنید ، زندگی خود را تغییر می دهید و خوشبخت تر می شوید. از مسائلی که در این کتاب می آموزید می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- رویکرد جدیدی برای شناخت درمانی
- مدیریت استرس و مهارت های آرام سازی ذهنی
- چگونه تفکر منفی می تواند منجر به اضطراب ، افسردگی و اعتیاد شود
- شناخت درمانی چگونه است و چرا عملکرد مناسبی دارد
- نحوه ی نوشتن سوابق اندیشه ی شناخت درمانی
- دلایل اضطراب ، افسردگی و اعتیاد و نحوه ی تشخیص علائم
- استراتژی های پیشگیری از درمان و عود
- پنج قانون بهبودی از اعتیاد
- گام های از دست رفته در بیشتر برنامه های خودیاری
- تفکر شما چگونه روحیه شما را تعیین می کند
- چگونه بر حملات اضطراب و وحشت غلبه کنید

کتاب می خواهم زندگی ام را تغییر دهم

استیون ملمیس
دکتر استیون ملمیس متولد سال 1952 ، یک پزشک متخصص اعتیاد و اختلالات خلقی است. او دارای مدرک دکترا از دانشگاه تورنتو ، و بورس تحصیلات تکمیلی از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.
نکوداشت های کتاب می خواهم زندگی ام را تغییر دهم
This book is so clearly and beautifully crafted that just reading it reduces tension. Dr. Melemis has taken a complex subject and distilled it into pure therapeutic magic. Put simply: this book will heal you.
این کتاب به قدری واضح و زیبا ساخته شده است که خواندن آن به تنهایی تنش را کاهش می دهد. دکتر ملمیس، موضوعی پیچیده را در نظر گرفته و آن را به جادوی درمانی خالص تقطیر کرده است. به زبان ساده: این کتاب به شما شفا می بخشد.
Hugh Prather

This book could prove very beneficial to many people. I especially like the distinction between stress and tension and the clear instructions on how to engage in the various practices of relaxation.
این کتاب می تواند برای بسیاری از افراد بسیار مفید باشد. من به ویژه تمایز بین استرس و تنش و دستورالعمل های روشنی در مورد چگونگی شرکت در روش های مختلف آرامش بخشی را دوست دارم.
Thupten Jinpa

قسمت هایی از کتاب می خواهم زندگی ام را تغییر دهم (لذت متن)