کتاب درباره آموزش عکاسی

Teaching Photography
ابزاری برای مدرسان عکاسی
کد کتاب : 24444
مترجم :
شابک : 978-6226624015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 580
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درباره آموزش عکاسی اثر گلن ام. رند

جامعه عکاسی مملو از متخصصان و هنرمندان با استعداد و خلاق است. اما ساختن عکس های عالی همیشه به توانایی آموزش موثر تبدیل نمی شود. این نسخه جدید آموزش عکاسی از دیدگاهی به آموزش عکاسی می پردازد که بر چگونگی و چرایی آموزش تاکید دارد. این شامل منابعی است که معلمان جدید و باتجربه را الهام می بخشد تا به دانش آموزان کمک کنند تا توانایی ها و تکنیک های فنی و زیبایی شناختی خود را گسترش دهند، همچنین سواد بصری آنها و روشی که عکاسی با دنیای گسترده تر مطابقت دارد. به‌طور کامل به‌روزرسانی شده تا شامل محیط کلاس درس آنلاین/ترکیبی، یادگیری مشارکتی، روبریک‌ها و استفاده از فناوری دیجیتال، به‌علاوه تکنیک‌هایی برای مکالمات و انتقادات الهام‌بخش باشد. گلن رند یک مربی عکاس و عکاس است. او از سال 1966 در آموزش و پرورش عمومی، کالج‌های محلی و دانشگاه‌ها تدریس و مدیریت کرده است. در سه سال گذشته او با کالج آدریان ارتباط داشته است. او یازده کتاب از جمله آموزش عکاسی (2006)، پرتره (2009)، Capture: Digital Photography Essentials (2011) تالیف کرده است، و به طور منظم در نشریات مختلف همکاری می کند.
جین آلدن استیونز پروفسور ممتاز در دانشگاه سینسیناتی است. استیونز که یک هنرمند فعال است آثار خود را به طور گسترده در ایالات متحده و خارج از کشور به نمایش گذاشته و منتشر کرده است. استیونز کارگاه‌های آموزشی را برای دانشگاه‌های مختلف برگزار کرده و در طیف وسیعی از کنفرانس‌های آموزشی ارائه کرده است.
گارین هورنر، استادیار هنر در عکاسی و طراحی گرافیک در کالج آدریان، در آدریان، میشیگان است. او به طور مرتب در مورد آموزش نوآورانه در کنفرانس های انجمن منطقه ای آموزش عکاسی و انجمن ملی آموزش عکاسی سخنرانی می کند. در حال حاضر هورنر به عنوان مربی معلم برای آموزش نوآورانه در مرکز آموزش موثر کالج آدریان (ACCET) خدمت می کند.

کتاب درباره آموزش عکاسی

دسته بندی های کتاب درباره آموزش عکاسی