کتاب پول و زندگی

Money
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 2471
مترجم :
شابک : 978-964-6174-48-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 624
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1891
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

امیل زولا از رمان نویسان برجسته ادبیات فرانسه

فیلم هایی در سال های مختلف بر اساس این کتاب ساخته شده است.

معرفی کتاب پول و زندگی اثر امیل زولا

کتاب پول و زندگی، رمانی نوشته ی امیل زولا است که نخستین بار در سال 1891 منتشر شد. آریستید ساکار زمانی در بازار معاملات بورس پاریس پادشاهی می کرد اما اکنون با ورشکستگی رو به رو شده و مستأصلانه در تلاش است تا جایگاه قبلی خود را به دست آورد. وقتی برادر قدرتمندش، یوجین، از کمک به او سر باز می زند، ساکار با مهندسی به نام هملین دست همکاری می دهد و بانکی را افتتاح می کند که تمرکزش بر فعالیت های مالی در خاورمیانه است. اما زمانی که حرص، و اشتیاقش برای از دور خارج کردن رقیبان بر ساکار چیره می شود، این شخصیت با روی آوردن به شایعه پراکنی، دستکاری های مالی و حقه هایی دیگر، وجهه و اعتبار خود و بانکش را در معرض خطر قرار می دهد.

کتاب پول و زندگی

امیل زولا
امیل زولا، زاده ی ۲ آوریل ۱۸۴۰ و درگذشته ی ۲۹ سپتامبر ۱۹۰۲، رمان نویس، نمایشنامه نویس و روزنامه نگاری فرانسوی بود. او مهم ترین نماینده ی مکتب ادبی ناتورالیسم و عاملی مهم در گسترش تئاتر ناتورالیستی بود. زولا نویسندگی را در سبک عاشقانه آغاز کرد. او قبل از دستیابی به موفقیت به عنوان نویسنده، به عنوان کارمند در یک شرکت حمل و نقل کار می کرد و پس از مدتی در بخش فروش یک نهاد انتشاراتی مشغول به کار شد. زولا همچنین برای روزنامه های سیاسی مطلب می نوشت. او در سال ۱۸۶۷ و هنگامی که در کار روزنامه نگاری فع...
نکوداشت های کتاب پول و زندگی
An exploration of the dynamics of greed and the excesses of capitalism.
کاوشی از ساز و کارهای طمع و زیاده روی های کاپیتالیسم.
Bloomsbury

I consider Zola’s books among the very best of the present time.
من کتاب های زولا را از بهترین های زمان حال در نظر می گیرم.
Vincent Van Gogh

It ranks among Zola's notable achievements.
این اثر در زمره ی دستاوردهای برجسته ی زولا قرار می گیرد.
Booktopia

قسمت هایی از کتاب پول و زندگی (لذت متن)
پس چرا باید پول را به خاطر تمامی پلیدی ها و جرایمی که به وجود می آورد، سرزنش کرد؟ آیا پلیدی عشق کمتر از آن است - عشقی که خالق زندگی است؟

از آن جا که همان منجلاب انسانی در زیر سطح باقی می ماند، آیا تمام تمدن، خود را فقط به برتری داشتن بوی خوب و زندگی خوب تقلیل نداده است؟

در عشق نیز، افراد فقط به خشنودی خودشان فکر می کنند؛ با این حال بدون عشق، زندگی ای در کار نخواهد بود، و جهان به پایان خواهد رسید.