کتاب ساحران باروت 1

Promise of Blood
پیمان خون
کد کتاب : 24776
مترجم :
شابک : 978-6222040918
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

برنده جایزه دیوید گمل برای داستان فانتزی سال 2014

نامزد جایزه گودریدز سال 2013

برنده جایزه Reddit سال 2013

معرفی کتاب ساحران باروت 1 اثر برایان مک لالن

ناآرامی های مدنی شهروندان آدرو را در پی انقلابی که سلطنت را از بین برد، فلج می کند. اکنون، فیلد مارشال تاماس و ستوان هایش باید با هزینه واقعی آزادی در کتاب اول سه گانه جادوگر مقابله کنند.

سرنگونی یک پادشاه یک تجارت خونین است. . .

کودتای فیلد مارشال تاماس علیه پادشاهش، اشراف فاسد را به گیوتین فرستاد و برای گرسنگان نان آورد. اما همچنین جنگ با نه ملت، حملات داخلی متعصبان سلطنت طلب، و حریصان برای دستیابی به پول و قدرت توسط متحدان فرضی تاماس: کلیسا، اتحادیه های کارگری و نیروهای مزدور را برانگیخت.

تا چندی...

تاماس که دارد تمام تلاشش را می کند، به شدت به معدود جادوگران باقیمانده خود تکیه می کند، از جمله تانیل تلخ، تیراندازی باهوش که از قضا پسر جدا شده او نیز هست، و آدامات، بازرس پلیس بازنشسته که وفاداری او با باج گیری مورد آزمایش قرار می گیرد.

اما وقتی خدایان درگیر هستند. . .

اکنون، در حالی که حملات از درون و بیرون آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند، افراد زودباور در مورد شگون های مرگ و ویرانی زمزمه می کنند. افسانه های قدیمی دهقانی در مورد خدایان که بیدار می شوند تا روی زمین راه بروند. هیچ فرد تحصیل کرده مدرنی چنین چیزی را باور نمی کند. اما آنها باید بکنند.

برنده جایزه دیوید جمل مورنینگ استار برای بهترین کتاب فانتزی.

کتاب ساحران باروت 1

برایان مک لالن
برایان مک لالن متولد 25 ژانویه 1986 ، نویسنده آمریکایی داستان های تخیلی و حماسی است. او نوشتن را از پانزده سالگی شروع کرد و در وب سایتها شروع به کار کرد. او در اواخر نوجوانی فعالیت خود را روی داستان های کوتاه و رمان ها شروع کرد.مک لالن در رشته ی زبان انگلیسی با تأکید بر نوشتن خلاق در دانشگاه بریگام یانگ تحصیل کرد و در آنجا با نویسنده آمریکایی براندون ساندرسون آشنا شد و به کلاسهای نویسندگی او پیوست.
نکوداشت های کتاب ساحران باروت 1
This book is just plain awesome. I found myself enjoying every moment of it. Innovative magic, quick-paced plot, interesting world. I had a blast.
این کتاب واقعا عالی است. متوجه شدم که از هر لحظه آن لذت می برم. جادوی نوآورانه، طرح سریع، دنیای جالب. من یک انفجار را تجربه کردم.
New York Times bestselling author, Brandon Sanderson

McClellan neatly mixes intrigue and action...in a society where new forces like labor unions, gunpowder-armed soldiers, and explosion-causing 'powder mages' clash with traditional magics, more, and beliefs.
نویسنده به طور منظم دسیسه و عمل را در هم می آمیزد... در جامعه ای که در آن نیروهای جدید مانند اتحادیه های کارگری، سربازان مسلح باروتی، و 'جادوگران پودری' انفجار زا با جادوهای سنتی و باورها درگیر می شوند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب ساحران باروت 1 (لذت متن)